Airms o Canadae
The Airms o Canadae (kent as the Ryal Coat o Airms o Canadae an aa or formally as the Airms o His/Her Majesty in Richt o Canadae) is, syne 1921, the offeecial coat o airms o the Canadian monarch, an o the hale o Canadae. It is closely modelled efter the ryal coat o airms o the Unitit Kinrick wi distinctive Canadian elements replacin or addit tae thaim that is derived frae the Breetish.
The maple Leafs in the shield, blazoned "proper", wis oreeginally drawn vert (green) but wis redrawn gules (reid) in 1957. A circlet o the Order o Canadae wis addit tae the airms for limitit uise in 1987. The shield design forms the Royal Standard o Canadae, an the shield is foond on the Canadian Red Ensign. The Banner o the Govrenor General o Canadae, whilk umwhile uised the shield ower the Union Banner, nou uises the crest o the airms on a blue field.
References[eedit | eedit soorce]
- Department of Canadian Heritage (2008). "Canada: Symbols of Canada" (PDF). Ottawa: Queen's Printer for Canada: 3. Retrieved 9 September 2009.
- Parliamentary Debates, Commons, 5 December 1995, columns 1410–1415.
- Military Police Complaints Commission. "The Commission > Publications > Outlook With Vision: Annual Report 2001". Queen's Printer for Canada. Retrieved 28 June 2009.
- Bank of Canada. "Currency Museum > Learning Centre". Queen's Printer for Canada. Retrieved 28 June 2009.
- Reynolds, Ken. "Pro Valore: Canada's Victoria Cross" (PDF) (2 ed.). Ottawa: Queen's Printer for Canada: 40. Retrieved 31 July 2009.
- Department of National Defence. "Features > 2008 > Modern Canadian Victoria Cross unveiled at Rideau Hall". Queen's Printer for Canada. Retrieved 4 August 2009.
- Bousfield, Arthur; Toffoli, Gary (2002). Fifty Years the Queen. Toronto: Dundurn Press. p. 35. ISBN 1-55002-360-8. Cite uises deprecatit parameter
- "The Coat of Arms of Canada – A Short History". Royal Heraldry Society of Canada. Retrieved 28 June 2009.
|This Canadae-relatit article is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|