(Reguidit frae African-American)
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
12.7% o the tot U.S. population (2018)
12.3% o the tot U.S. population (2018)
|Regions wi signeeficant populations|
|Athort the kintra, especially in the Soothren Unitit States as well as urban auries.|
|Inglis (American Inglis dialects an African American Vernacular Inglis)|
Louisiana Creole French
|Predominantly Protestants (71%);|
Minorities: Catholic (5%), Jehovah's Witnesses (2%), Muslim (2%); Irreleegious or unaffiliatit (18%)
|Relatit ethnic groups|
African Americans (alsae referred tae as Black Americans or Afro-Americans) are an ethnic group o Americans (ceetizens or residents o the Unitit States) wi tot or pairtial ancestry frae ony o the Black racial groups o Africae.
- ↑ a b c "ACS Demographic and Housing Estimates". U.S. Census Bureau. December 2019. Retrieved 20 Mairch 2020.
- ↑ "Religious tradition by race/ethnicity (2014)". The Pew Forum on Religion & Public Life. Retrieved 5 Apryle 2019.
- ↑ West, Cornel (1985). "The Paradox of Afro-American Rebellion". In Sayres, Sohnya; Stephanson, Anders; Aronowitz, Stanley; et al. (eds.). The 60s Without Apology. University of Minnesota Press. pp. 44–58. ISBN 0-8166-1337-0.
- ↑ "The Black Population: 2010" (PDF), Census.gov, September 2011. "Black or African Americans" refers to a person having origins in any of the Black racial groups of Africa. The Black racial category includes people who marked the "Black, African Am., or Negro" checkbox. It also includes respondents who reported entries such as African American; Sub-Saharan African entries, such as Kenyan and Nigerian; and Afro-Caribbean entries, such as Haitian and Jamaican."
- ↑ African Americans Law & Legal Definition: "African Americans are citizens or residents of the United States who have origins in any of the black populations of Africa. In the United States, the terms are generally used for Americans with at least partial Sub-Saharan African ancestry."