2016 Brussels bombins
|2016 Brussels bombings|
Cairt o the Mairch 2016 Brussels bombins in relation tae each ither.
(1) 08:00 : Concourse B o Brussels Airport.
(2) 09:15 : Brussels Maelbeek metro station
|Location||Brussels Airport in Zaventem an Maalbeek metro station in Brussels, Belgium|
22 March 2016 |
c. 08:00–09:11 (UTC+1)
|Target||Ceevilians, transport hubs|
|Suicide bombins, shuitin, bombin, mass murther|
AK-47 rifle |
|Daiths||33+ (31+ victims, 2 perpetrators)|
|Perpetrators||Islamic State o Iraq an the Levant|
No. o pairteecipants
On the mornin o 22 Mairch 2016, three coordinatit bombins occurred in Belgium: twa at Brussels Airport in Zaventem an ane at Maalbeek metro station in Brussels. In these attacks, at least 31 ceevilians an twa suicide bombers war killed, an 250 ither ceevilians war injured, resultin in three days o naitional mournin in Belgium. An assault rifle an a third bomb war foond during a rake o the airport. The Islamic State o Iraq an the Levant (ISIL) claimed responsibility for the attacks. It wis the deadliest act o terrorism on Belgian sile.
References[eedit | eedit soorce]
- "Brussels explosions: What we know about airport and metro attacks". BBC News. 22 March 2016.
- Dearden, Lizzie (22 March 2016). "Isis supporters claim group responsible for Brussels attacks: 'We have come to you with slaughter'". The Independent. Retrieved 22 March 2016.
- "Another bomb found in Brussels after attacks kill at least 34; Islamic State claims responsibility". The Los Angeles Times. Retrieved 22 March 2016.
- James, Neuger; Stearns, Jonathan. "Belgium's Worst Terror Attack Ever Leaves 31 Dead in Brussels". Bloomberg Business. Bloomberg Business. Retrieved 22 March 2016.