Pittsburgh (pronounced /ˈpɪtsbərɡ/) is the seicont-lairgest ceety in the U.S. Commonweel o Pennsylvanie an the coonty seat o Allegheny Coonty. Regionally, it anchors the lairgest urban aurie o Appalachie an the Ohio River Valley, an naitionally, it is the 22nt-lairgest urban aurie in the Unitit States. The estimatit population o the ceety in 2009 wis 311,647, while the seiven-coonty metropolitan aurie wis estimatit at 2,354,957. Dountoun Pittsburgh retains substantial economic influence, rankin at 25t in the naition for jobs athin the urban core an 6t in job density. The characteristic shape o Pittsburgh's central business destrict is a triangular tract carved bi the confluence o the Allegheny an Monongahela rivers, which form the Ohio River. The ceety features 151 heich-rise biggins, 446 brigs, two inclined railways, and a pre-revolutionary fortification. Pittsburgh is kent colloquially as "The Ceety o Brigs" and "The Steel Ceety" for its mony brigs an umwhile steel manufacturin base.
- Pittsburgh: The Paris of Appalachia | Rust Wire
- "Find a County". National Association of Counties. Retrieved 2011-06-07.
- Bowling, Brian (24 March 2010). "Census: More people arrive than leave for first time in almost 20 years". Pittsburgh Tribune-Review. Retrieved 1 October 2010.
- "US Census 2009 Annual Estimates of the Resident Population for Incorporated Places over 100,000".
- "US Census 2009 metropolitan and micropolitan statistical area population".
- Miller, Harold (2008-08-03). "Regional Insights: Pittsburgh is a national player in jobs per square mile but needs more population". Pittsburgh Post-Gazette. Retrieved 2008-08-06.
- "High-rise Buildings of Pittsburgh". Emporis.com. Retrieved 2009-04-11.
- "Pittsburgh has Plenty of Bridges". KDKA-TV. 2006-06-16. Retrieved 2009-07-08.[deid airtin]
- "Sister Cities Online Directory: Pennsylvania, USA." Sister Cities International. Retrieved on January 26, 2008.
- "Pittsburgh Has New Vietnamese Sister City". WTAE-TV. 2008-12-02. Retrieved 2008-12-03.
- Omiya city home page archive
- "Official portal of City of Skopje - Skopje Sister Cities". © 2006-2009 City of Skopje. Retrieved 2009-07-14.
- "Pittsburgh Sister Cities Association". GlobalPittsburgh.org. Retrieved 2010-08-02.
This Unitit States-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.
This ceity-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.