Coimbra (Portuguese pronunciation: [kuˈĩbɾɐ]) is a ceety in the municipality o Coimbra in Portugal. Although it served as the naition's caipital durin the Heich Middle Ages, it is better-kent for its university, the University o Coimbra, which, established in 1290, is ane o the auldest in Europe an the auldest academic institution in the Portuguese-speakin warld.
There are mony airchaeological structures which date tae the Roman era, when Coimbra wis the settlement o Aeminium, such as its well-preserved aqueduct an cryptoporticus. Similarly, biggins frae the period when Coimbra served as the caipital o Portugal (frae 1139 tae aboot 1260) still remain. Durin the Late Middle-Ages, wi its decline as the poleetical centre o the Kinrick o Portugal, Coimbra began tae evolve intae a major cultural centre, wi the foondation o the University o Coimbra in 1290. The university, ane o the auldest in Europe, apairt frae attractin mony European an internaitional students, is visitit bi tourists for its monuments an history.
Twin touns — Sister ceeties 
- Acordos de Geminação (Portuguese). © 2009 Câmara Municipal de Coimbra – Praça 8 de Maio – 3000-300 Coimbra. Retrieved on 25 Juin 2009. .
- Association of twinnings and international relations of Aix-en-Provence
- Mairie of Aix-en-Provence – Twinnings and partnerships
- "A Message from the Peace Commission: Information on Cambridge's Sister Cities," February 15, 2008. Retrieved 12 October 2008.
- Richard Thompson. "Looking to strengthen family ties with 'sister cities'," Boston Globe, October 12, 2008. Retrieved 12 October 2008.
- Prefeitura.Sp – Descentralized Cooperation
- International Relations – São Paulo City Hall – Official Sister Cities
- Ayuntamiento de Zaragoza. Hermanamientos y Protocolos de Colaboración