Deschanel at the 57t Annual San Francisco International Film Festival, Mey 2014
Zooey Claire Deschanel|
17 Januar 1980
Los Angeles, Californie, U.S.
|Relatives||Emily Deschanel (sister)|
|Associate acts||She & Him|
Zooey Claire Deschanel (/ /; born Januar 17, 1980) is an American actress an sangster-sangwriter. In 1999, she made her film debut in Mumford, follaed bi her role as Anita Miller in Cameron Crowe's 2000 semi-autobiographical film Almost Famous. Deschanel suin acame kent for her deadpan comedy roles in films such as The Good Girl (2002), The New Guy (2002), Elf (2003), The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005), Failure to Launch (2006), Yes Man (2008), an (500) Days of Summer (2009). She an aa did dramatic turns in the films Manic (2001), All the Real Girls (2003), Winter Passing (2005) an Bridge to Terabithia (2007). Syne 2011, she haes played Jessica Day on the Fox sitcom New Girl, for which she haes received an Emmy Awaird nomination an three Gowden Globe Awaird nominations. USA Today describit her performance as "Gien a role tailored tae launch her frae respectit indie actor tae certified TV starn, Deschanel soars, combinin well-honed skills wi a naitural charm."
References[eedit | eedit soorce]
- Douthat, Ross (August 24, 2009). "True Love" in National Review, 61 (15):50.
- Shafrir, Doree (July 20, 2009). "Indie Dream Girls". The Daily Beast. Retrieved February 10, 2012.
- Alter, Ethan (September 19, 1011). "New Girl: Zooey Deschanel Talks Music, Motivation, and Manic Pixie Dream Girls". Television Without Pity. Archived frae the oreeginal on March 19, 2012. Retrieved February 10, 2012.
- Berardinelli, James (February 17, 2003). "All the Real Girls preview". Reelviews. Retrieved June 17, 2015.
- Axmaker, Sean (February 20, 2003). "Up-close and uncomfortably personal 'Manic' is more symbolic and less genuine than its parts". Seattle Pi. Retrieved June 17, 2015.
- Powers, Lindsay (September 21, 2011). "'New Girl's' Zooey Deschanel: What the Critics Are Saying". Hollywood Reporter. Retrieved June 17, 2015.