Template:Infobox hottle The Washington Hilton, which wis offeecially kent as the Hilton Washington for a period in the early 21st century an is whiles referrit tae ironically as the Hinckley Hilton bi locals, is a hottle in Washington, D.C. It is locatit at 1919 Connecticut Avenue, N.W., roughly at the boundaries o the Kalorama, Dupont Circle, an Adams Morgan neighborhoods.
References[eedit | eedit soorce]
- See, e.g., Big Ballroom at the Washington Hilton, Albuquerque Journal online edition, February 3, 2007; Hillary Profita, Behind The Scenes Of History: Covering The President On March 30, 1981, CBS News, March 30, 2006; The Spa at the Washington Hilton, Washingtonpost.com
- See generally Google Search: "The Washington Hilton"
- Harry Jaffe, Prepping for the protests, Salon.com, April 15, 2000
- Barry Svrluga, National Pastime (2006), excerpted at
- Denis Dutton, The White House Press Correspondents’ Dinner, Sunday Star Times (New Zealand), May 7, 2006
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Hilton Washington.|
- Official site
- Ladies and Gentlement, From Los Angeles, California ... The Doors! - 1967 Doors concert at Washington Hilton
- Hendrix Plays the Washington Hilton (1968) - 1968 Jimi Hendrix concert at the Washington Hilton an review frae the Washington Post