Viacom, Inc. (short for Video & Audio Communications) wis an American global mass media company wi interests primarily in, but nae limited tae, cinema an cable telly. It is the warld's saxt lairgest broadcastin an cable company in terms o revenue (behind The Walt Disney Company, Time Warner, Comcast, Twenty-First Century Fox, Inc., an CBS Corporation, respectively).
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ a b c d e "VIACOM REPORTS FOURTH QUARTER AND FULL YEAR RESULTS" (Press release). New York, NY: Viacom. 14 November 2019. Archived frae the original on 3 December 2019. Retrieved 19 November 2019.
- ↑ "Viacom". Fortune 500. Archived frae the original on 27 Apryle 2020. Retrieved 3 Juin 2020.
- Companies based in Manhattan
- Companies established in 2005
- Media companies based in New York Ceety
- Multinaitional companies based in New York Ceety
- Publicly tradit companies based in New York Ceety
- Companies leetit on NASDAQ
- Companies umwhile leetit on the New York Stock Exchynge
- Conglomerate companies o the Unitit States
- Re-established companies
- 2019 mergers an acquiseetions
- Conglomerate companies disestablished in 2019
- Mass media companies disestablished in 2019