Hanks receivin the 2014 Kennedy Center Honors Medallion
|Born||Thomas Jeffrey Hanks|
|Years active||1979 - present|
(m. 1978-1987, divorced)
Rita Wilson (m. 1988-present)
|Childer||Colin, Elizabeth, Chet, Truman|
|Parents||Amos Hanks (deceased)
Janet Marylyn (née Frager)
Thomas Jeffrey Hanks (born Julie 9, 1956) is an American actor an filmmaker. He is kent for his various comedic an dramatic film roles, includin Splash (1984), Big (1988), Turner & Hooch (1989), A League of Their Own (1992), Sleepless in Seattle (1993), Philadelphia (1993), Forrest Gump (1994), Apollo 13 (1995), Saving Private Ryan (1998), You've Got Mail (1998), The Green Mile (1999), Cast Away (2000), Road to Perdition (2002), an The Da Vinci Code (2006), as well as for his vyce wirk in the animatit films The Polar Express (2004) an the Toy Story series.
Hanks' films hae grossed mair nor $4.5 billion at U.S. an Canadian box offices an mair nor $9.0 billion warldwide, makin him the third heichest-grossing actor in North Americae. Hanks haes been nominatit for numerous awairds during his career. He wan a Gowden Globe Awaird an an Academy Awaird for Best Actor for his role in Philadelphia, as well as a Gowden Globe, an Academy Awaird, a Screen Actors Guild Awaird, an a Fowk's Chyce Awaird for Best Actor for his role in Forrest Gump. In 2004, he received the Stanley Kubrick Britannia Award for Excellence in Film frae the British Academy of Film and Television Arts (BAFTA). In 2014, he received a Kennedy Center Honor an, in 2016, he received a Presidential Medal o Freedom frae Preses Barack Obama, as well as the French Legion o Honour.
Hanks is an aa kent for his collaborations wi film director Steven Spielberg on Saving Private Ryan, Catch Me If You Can (2002), The Terminal (2004), an Bridge of Spies (2015), as well as the 2001 miniseries Band of Brothers, which launched Hanks as a successfu director, producer, an screenwriter. In 2010, Spielberg an Hanks war executive producers on the HBO miniseries The Pacific (a companion piece to Band of Brothers).
References[eedit | eedit soorce]
- "Tom Hanks Biography". Biography.com (FYI / A&E Networks). Retrieved August 6, 2014.
- "Monitor". Entertainment Weekly (1215). Time Inc. Julie 13, 2012. p. 20.
- "Tom Hanks Biography (1956-)". FilmReference.com. Retrieved November 28, 2014.
- "Tom Hanks Movie Box Office Results". Box Office Mojo. Retrieved August 6, 2014.
- "People Index." Box Office Mojo.
- "Hanks' big splash in Hollywood". BBC News. November 5, 2004. Retrieved August 7, 2014.
- "President Obama Names Recipients of the Presidential Medal of Freedom". whitehouse.gov. The White House. November 16, 2016. Retrieved November 16, 2016.
- Mikelbank, Peter (Mey 17, 2016). "Tom Hanks to Receive France's Highest Honor for His Work Highlighting World War II". people.com. People. Retrieved Januar 6, 2017.