The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
The Wicker Man is a cult 1973 British horror movie, made an set in Scotland. The movie wis directed by Robin Hardy an written bi Anthony Shaffer. It stars Edward Woodward, Christopher Lee, Diane Cilento, Ingrid Pitt an Britt Ekland. Paul Giovanni composed the soundtrack.
The Wicker Man is generally very weel-regairded by critics. Movie magazine Cinefantastique described it as "the Citizen Kane o horror movies". In 2004 the magazine cried the Wicker Man the sixth greatest British movie o aw time. It won the 1978 Saturn Award fur best horror movie. A scene fae this movie wis nummer 45 on Bravo's 100 scariest movie moments.
The picture wis shot maistly in the wee toons o Gaithoose o Fleet, Newtoun Stewart, Kirkcoubrie, Creetoun and in and aroond the Isle o Whithorn. The auld ruint kirk wis at Anwoth. The cave wis St Ninian's Cave on the coast at Physgill at Glasserton. The climax o the picture wis shot on the cliffs at Burrow Heid.
Cast[eedit | eedit soorce]
- Edward Woodward as Sgt. Neil Howie
- Christopher Lee as Lord Summerisle
- Britt Ekland as Willow MacGregor
- Annie Ross as Willow MacGregor (voice)
- Rachel Verney as Willow MacGregor (singing voice)
- Diane Cilento as Miss Rose
- Ingrid Pitt as Librarian
- Lindsay Kemp as Alder MacGregor (the landlord)
- Russell Waters as Harbour Maister
- Aubrey Morris as Old Gairdner/Gravedigger
- Irene Sunter as May Morrison
- Jennifer Martin as Myrtle Morrison
- Donald Eccles as T.H. Lennox
- Walter Carr as School Master
- Roy Boyd as Broome
- Peter Brewis as Musician
- Geraldine Cowper as Rowan Morrison
- John Young as Fishmonger
- Myra Forsyth as Mrs Grimmond
- Alison Hughes as Sgt Howie's fiancé
- Barbara Rafferty as woman with baby
- John Sharp as Doctor Ewan (langer version)
- John Hallam as Police Constable McTaggart (langer version)
- Tony Roper as Postman (langer version)
References[eedit | eedit soorce]
- Brown, Allan (2000). Inside the Wicker Man: The Morbid Ingenuities. Sidgwick & Jackson. ISBN 978-0-283-06355-8. (in Inglis)