Template:On this day/28 Apryle
Jump to navigation Jump to search
- 1253 – Nichiren, a Japanese Buddhist monk, propounds Namu Myōhō Renge Kyō for the verra first time an declares it tae be the essence o Buddhism, in effect foondin Nichiren Buddhism.
- 1789 – Mutiny on the Bounty: Lieutenant William Bligh an 18 sailors are set adrift an the rebel crew returns tae Tahiti briefly an then sets sail for Pitcairn Island.
- 1923 – Wembley Stadium is appent, named ineetially as the Empire Stadium.
- 1945 – Benito Mussolini an his mistress Clara Petacci are executit bi a firin squad consistin o members o the Italian resistance muivement.
- 1947 – Thor Heyerdahl (picturt) an five crew mates set out frae Peru on the Kon-Tiki tae demonstrate that Peruvian natives coud hae settled Polynesie.