Template:On this day/27 August
Jump to navigation Jump to search
- 1896 – Anglo-Zanzibar War: The shortest war in warld history (09:00 tae 09:45), atween the Unitit Kinrick an Zanzibar. (eftermath picturt)
- 1939 – First flicht o the turbojet-pouered Heinkel He 178, the warld's first jet aircraft.
- 1975 – The Govrenor o Portuguese Timor abandons its caipital, Dili, an flees tae Atauro Island, leavin control tae a rebel group.
- 1979 – A Proveesional Erse Republican Airmy bomb kills Breetish reteert admiral Laird Mountbatten an three ithers while thay are boatin on haliday in Sligo, Republic o Ireland. Shortly efter, 18 Breetish Airmy sodgers are killt in an ambush near Warrenpoint, Northren Ireland.
- 2003 – Maurs maks its closest approach tae Yird in nearly 60,000 years, passin 34,646,418 mile (55,758,005 km) distant.