Template:On this day/16 September
- 1620 – Pilgrims set sail frae Ingland on the Mayflower.
- 1701 – James Francis Edward Stuart (picturt), whiles cried the "Auld Pretender", acomes the Jacobite claimant tae the thrones o Ingland an Scotland.
- 1920 – The Wall Street bombin: A bomb in a horse wagon explodes in front o the J. P. Morgan biggin in New York Ceety killin 38 an injurin 400.
- 1955 – The militar coup tae unseat Preses Juan Perón o Argentinae is launched at midnicht.
- 1975 – Papua New Guinea gains unthirldom frae Australie.
Karl Dönitz (b. 1891) · Lee Kuan Yew (b. 1923) · Lauren Bacall (b. 1924)