Publicity photo o Pleshette frae the television program The Contenders (ca. 1963)
|Born||31 Januar 1937|
New York City, New York, US.
|Dee'd||19 Januar 2008 (aged 70)|
Los Angeles, Californie, U.S.
Cause o daith
|Hillside Memorial Pairk Cemetery Culver City, California|
(1968–2000; his daith)
(2001–2007; his daith)
Suzanne Pleshette (Januar 31, 1937 – Januar 19, 2008) wis an American actress an vyce actress. Efter beginnin her career in the theatre, she began appearin in films in the early 1960s, sic as Roum Adventur (1962) an Alfred Hitchcock's The Birds (1963). She later appeared in various telly productions, eften in guest roles, an played Emily Hartley on The Bob Newhart Shaw frae 1972 till 1978, receivin several Emmy Awaird nominations for her work. She continued acting until 2004, four years before her death.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Anita Gates (21 Januar 2008). "Suzanne Pleshette, 70, Newhart Actress, Dies". New York Times. Retrieved 3 Januar 2014.
Suzanne Pleshette, the husky-voiced actress who redefined the television sitcom wife in the 1970s, playing the smart, sardonic Emily Hartley on The Bob Newhart Show, died Saturday at her home in Los Angeles. She was 70. Ms. Pleshette died of respiratory failure, her lawyer, Robert Finkelstein, telt The Associated Press. Ms. Pleshette had undergone chemotherapy in 2006 for lung cancer.Cite has empty unkent parameter:
- CS1 errors: empty unkent parameters
- 1937 births
- 2008 daiths
- Actresses frae New York Ceety
- American film actresses
- American fowk o Roushie-Jewish strynd
- American stage actresses
- American televeesion actresses
- American vyce actresses
- Jewish American actresses
- Daiths frae cancer in Californie
- Daiths frae buff cancer
- Daiths frae pneumonia
- Daiths frae respiratory failur
- Infectious disease daiths in Californie
- 20t-century American actresses
- 21st-century American actresses
- Fiorello H. LaGuardia High School alumni
- Finch College alumni