Sheffield United F.C.
|Full name||Sheffield United Football Club|
|Nickname(s)||The Blades, Red and White Wizards, Red and White Army|
|Foondit||22 Mairch 1889|
(Football Club Chairman)
|2018–19||Championship, 2nt o 24 (promotit)|
Sheffield United Football Club (pronounced /ˈʃɛfiːld juːˈnaɪtɪd/ (deprecatit template)) is a professional Inglis fitbaw club based in the ceety o Sheffield, Sooth Yorkshire. They currently play in the Inglis Football League One. They play at Bramall Lane in Sheffield, an play in red an white striped shirts.
Their nickname is 'The Blades'. The club emblem is said tae hae been designed bi umwhile player Jimmy Hagan. They hae the nickname The Blades due tae Sheffield's warldwide reputation o steel production. The emblem wis first uised for the 1977–78 saison, replacing the ceety's coat o arms that haed been uised syne 1966. Like aw clubs, Sheffield Unitit hae a range o songs an chants sung bi their fans, including the maist notable: their unofficial anthem, The Greasy Chip Butty Song, which is sung afore each half, an aften efter the game if the team haes performed well. Sheffield Unitit wan the League in 1898 an the FA Cup in 1899, 1902, 1915 an 1925. They wur beaten finalists in the FA Cup in 1901 an 1936. Their best performance in the League Cup wis reaching the semi finals in 2003.
Honours[eedit | eedit soorce]
- Division One/Premier League
- Champions: 1897/1898
- Runners-up: 1896/1897, 1899/1900
- Division Two/Championship
- Champions: 1952/1953
- Runners-up: 1892/1893, 1938/1939, 1960/1961, 1970/1971, 1989/1990, 2005/2006
- Division Three/League One
- Runners-up: 1988/1989
- Division Four/League Two
- Champions: 1981/1982
- FA Cup
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "Sheffield United Football Club". sheffield.gov.uk. Archived frae the original on 30 October 2013. Retrieved 12 October 2011.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Sheffield United FC.|
- Fitbaw clubs in Ingland
- Sheffield United F.C.
- Sports teams an clubs in Sheffield
- Premier League clubs
- Football League clubs
- Sport in Sheffield
- Publicly tradit sports companies
- Association fitbaw clubs established in 1889
- Fitbaw clubs in Sooth Yorkshire
- FA Cup winners
- Football League Championship clubs
- 1880s establishments in Europe