Shah Rukh Khan
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can. (Dizember 2020)
Shah Rukh Khan
Khan interactin wi the media in 2012
2 November 1965
New Delhi, Indie
|Residence||Bandra, Mumbai, Maharashtra, Indie|
|Eddication||Hansraj College, Delhi Varsity |
|Thrift||Film actor, producer, televeesion host|
|Hauf-marrae(s)||Gauri Khan (m. 1991)|
Shah Rukh Khan (born Shahrukh Khan; 2 November 1965), kent as SRK an aw, is an Indie film actor, producer an telly personality. Referred tae in the media as the "Baadshah o Bollywood", "Keeng o Bollywood" or "Keeng Khan", he haes appeared in mair nor 80 Bollywood films, an earned numerous accolades, includin 14 Filmfare Awairds. Khan haes a signeeficant follaein in Asie an the Indie diaspora warldwide. In terms o audience size an income, he haes been descrived as ane o the maist successfu film starns in the world.
References[eedit | eedit soorce]
- James, Randy (18 August 2009). "2-Min. Bio: Bollywood Star Shah Rukh Khan". Time. Archived frae the original on 11 November 2013. Retrieved 15 December 2011.
- Chopra 2007, p. 27: "born on 2 November 1965 at Talwar Nursing Home, in New Delhi"
- "SRK finally receives graduation degree from Hansraj College after 28 years". The Indian Express. 17 Februar 2016. Retrieved 17 Februar 2016.
- "SRK finds better competition in Tom Cruise?". The Indian Express. 26 September 2011. Retrieved 5 November 2015.
- Kim, Susanna (22 Mey 2014). "The Richest Actors in the World Are Not Who You Expect". Good Morning America. Archived frae the original on 22 Mey 2014. Retrieved 22 Mey 2014.
- Nixey, Catherine (2 August 2013). "Meet the biggest film star in the world". The Times. Retrieved 4 November 2015.
|This fillum-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
|This Indie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|