The Reykjavík Summit wis a meeting atween U.S. President Ronald Reagan and General Secretary of the Communist Party of the Soviet Union Mikhail Gorbachev.
It wis held in Höfði in Reykjavík, the capital city o Iceland, on October 11–12, 1986. This was during the Cauld War. The talks focused on peace atween the Unitit States and the Soviet Union. The talks failed near the end o the meeting. However, the progress that had been made eventually led to the 1987 Intermediate-Range Nuclear Forces Treaty atween the two countries.
Coordinates: 64°08′47″N 21°54′24″W / 64.14639°N 21.90667°W
- Cauld War treaties
- Foreign relations o the Soviet Union
- History o the foreign relations o the United States
- Soviet Union–Unitit States diplomatic conferences
- Diplomatic conferences in Iceland
- 1986 in Iceland
- 1986 conferences
- 1986 in internaitional relations
- 1986 in politics
- 1980s in Reykjavík
- October 1986 events in Europe
- Events in Reykjavík