Muhammad Husayn Haykal
Life[eedit | eedit soorce]
Heikal wis born in Mansoura, Ad Daqahliyah in 1888. He obtained a B.A. in Law in 1909 and a JD frae the Sorbonne University in 1912. Efter returnin tae Egyp, he wirked as a lawyer for 10 years, then as a journalist. He wis electit as editor-in-chief o Al Siyasa newspaper, the organ o "The constitutional Tory party" for which he wis an aa an advisor. In 1937, he wis appointit as Meenister o State for the Interior Meenistry in the Muhammad Mahmoud Pasha's seicont govrenment. Then he was appointed as a Meenister o Education whaur he introduced several reforms, includin decentralization, bi establishin educational zones an makin programs an curricula naitionally orientit. He wis greatly influenced an inspired bi the comprehensive reforms o Mohammad Abduh, Ahmad Lutfy El Sayed an Qasim Amin. Haikal is the faither o Fayza Haikal who teaches Egyptology at the American University in Cairo.
He dee'd in 1956.
Works[eedit | eedit soorce]
His wirks include:
- Zeinab, 1914; the first modren Egyptian novel.
- Biographies of Egyptian and Western Personalities, 1929.
- The Life of Muhammad, 1933; a biography o Muhammad.
- In the House of Revelation, 1939.
- Al Farouq Omar,1944/45.
- Memories on Egyptian politics, 1951-53.
- Thus Was I Created,1955.
- Faith, Knowledge and Philosophy, published in 1964.
- The Islamic Empire and sacred places, published in 1964 .
- Egyptian short stories, published in 1967.
- Othman Ibn Affan, published in 1968.
- Mehraj-ud-din beigh, Arabic master.
References[eedit | eedit soorce]
- Heykal from Egypt state information service.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- The Life of Muhammad, English translation.