Milk is a white liquid produced bi the mammary glands o mammals. It is the primar soorce o nutreetion for infant mammals (includin humans wha breastfeed) afore thay are able tae digest ither teeps o fuid. Early-lactation milk conteens colostrum, which cairies the mither's antibouks tae its young an can reduce the risk o mony diseases. It conteens mony ither nutrients includin protein an lactose.
As an agricultural product, milk is extracted frae non-human mammals during or suin efter pregnancy. Dairy farms produced aboot 730 million tonnes o milk in 2011, frae 260 million dairy kye. Indie is the warld's lairgest producer o milk, an is the leadin exporter o skimmed milk pouder, yet it exports few ither milk products. The ever increasin rise in domestic demand for dairy products an a lairge demand-supply gap coud lead tae Indie bein a net importer o dairy products in the futur. The Unitit States, Indie, Cheenae an Brazil are the warld's lairgest exporters o milk an milk products. Cheenae an Roushie war the warld's lairgest importers o milk an milk products till 2016 when baith kintras acame sel-sufficient, contreibutin tae a warldwide glut o milk.
Throuoot the warld, thare are mair nor sax billion consumers o milk an milk products. Ower 750 million fowk live in dairy fermin hoosehaulds.
References[eedit | eedit soorce]
- Pehrsson, P.R.; Haytowitz, D.B.; Holden, J.M.; Perry, C.R.; Beckler, D.G. (2000). "USDA's National Food and Nutrient Analysis Program: Food Sampling" (PDF). Journal of Food Composition and Analysis. 13 (4): 379–389. doi:10.1006/jfca.1999.0867. Archived frae the oreeginal (PDF) on Aprile 7, 2003.
- "Food Outlook – Global Market Analysis" (PDF). Food and Agriculture Organization of the United Nations. Mey 2012. pp. 8, 51–54.
- "World Dairy Cow Numbers". [FAO]. Januar 14, 2014. Retrieved Mairch 23, 2014.
- Anand Kumar. "India emerging as a leading milk product exporter". Dawn. Pakistan.
- "Government scraps incentive on milk powder exports to check prices". timesofindia-economictimes.
- "Milk quality in India". milkproduction.com.
- "Top Cows' Milk Producing Countries In The World". World Atlas. Mairch 16, 2016. Retrieved November 6, 2016.
- Gagnon-Joseph, Nathalie (Februar 17, 2016). "Three approaches to the milk glut". The Chronicle. Barton, Vermont. pp. 1A, 24A, 25A. Retrieved Mairch 1, 2016.
- Hemme, T.; Otte, J., eds. (2010). Status and Prospects for Smallholder Milk Production: A Global Perspective (PDF). Food and Agriculture Organization of the United Nations.