Master of Puppets
Master of Puppets is the third studio album bi the American hivy metal baund Metallica. It was released on Mairch 3, 1986 through Elektra Records. The album reached #29 on the U.S. Billboard 200 album chairt an wis the baund's first gold record for sales o ower 500,000 copies. This wis done athoot ony radio airplay or the release o a muisic video. The album eventually sauld ower sax million copies in the Unitit States an wis certified 6x platinum bi the RIAA.
Master of Puppets marks the last Metallica album wi bassist Cliff Burton, who dee'd in a bus crash. Master of Puppets met wi critical acclaim at the time o its release. The album is considered a classic thrash metal album bi fans, critics, an the baund members themselves alike, an is an aa considered ane o the greatest thrash metal albums o aw time.
Trackleet[eedit | eedit soorce]
- "Battery" (Hetfield, Ulrich) – 5:12
- "Master of Puppets" (Burton, Hammett, Hetfield, Ulrich) – 8:36
- "The Thing That Should Not Be" (Hammett, Hetfield, Ulrich) – 6:37
- "Welcome Home (Sanitarium)" (Hammett, Hetfield, Ulrich) – 6:27
- "Disposable Heroes" (Hammett, Hetfield, Ulrich) – 8:16
- "Leper Messiah" (Hetfield, Ulrich) – 5:40
- "Orion" (Burton, Hetfield, Ulrich) – 8:28
- "Damage, Inc." (Burton, Hammett, Hetfield, Ulrich) – 5:29
Credits[eedit | eedit soorce]
- Don Brautigam - Illustrations
- Cliff Burton - Bass, Vocals (backgrund), Lead Bass on "Orion"
- Rob Ellis - Photography
- Ross Halfin - Photography
- Kirk Hammett - Lead Guitar
- James Hetfield - Guitars, Arranger, Vocals
- George Marino - Remasterin
- Metallica - Producer, Cover Airt Concept
- Flemming Rasmussen - Producer, Ingineer
- Lars Ulrich - Arranger, Drums
- Michael Wagener - Mixin
Notes[eedit | eedit soorce]
- "Gold & Platinum". RIAA. Retrieved 2009-12-31.