The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
Dame Maggie Smith
Smith in 2007
|Born||Margaret Natalie Smith|
28 December 1934
Ilford, Essex, Ingland
(m. 1967; div. 1974)
(m. 1975; d. 1998)
Dame Margaret Natalie "Maggie" Smith, CH, DBE (born 28 December 1934) is an Inglis actress. She haes haed an extensive, varied career in stage, film an telly spannin ower saxty years. Smith haes appeared in ower 50 films an is ane o Breetain's maist recognisable actresses. She wis appyntit as Commander o the Order o the Breetish Empire (CBE) in 1970. She wis appyntit Dame Commander o the Order o the Breetish Empire (DBE) in the 1990 New Year Honours for services tae the performin airts, an Member o the Order o the Companions o Honour (CH) in the 2014 Birthday Honours for services tae drama.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "Person Details for Margaret N. Smith, "England and Wales Birth Registration Index, 1837-2008"". FamilySearch.org.
- ↑ Mackenzie, Suzie (20 November 2004). "You have to laugh". The Guardian (in Inglis). UK. Retrieved 31 August 2020.
- ↑ Enfield, Laura (18 November 2015). "Ilford born Maggie Smith talks about starring in The Lady in the Van". The Tottenham Independent. Retrieved 16 Juin 2016.
- ↑ Ilford wis, prior tae 1965, pairt o the Coonty i Essex, but nou is pairt o the Coonty o Greater Lunnon
- ↑ "Orders and decorations conferred by the crown". Debrett's. Archived frae the original on 29 Juin 2016. Retrieved 4 Januar 2015.
- ↑ Spears, W. (30 December 1989). "Queen Honors Naipaul, Maggie Smith". Philly.com. Retrieved 1 Januar 2014.
- ↑ "No. 60895". The London Gazette (invalid
|supp=(help)). 14 Juin 2014.
- 1934 births
- 20t-century Inglis actresses
- 21st-century Inglis actresses
- Actresses awairdit Breetish dameheids
- American Theater Hall of Fame inductees
- BAFTA fellaes
- Best Actress Academy Awaird winners
- Best Actress BAFTA Awaird winners
- Best Muisical or Comedy Actress Gowden Globe (film) winners
- Best Supportin Actress Academy Awaird winners
- Best Supportin Actress BAFTA Awaird winners
- Best Supportin Actress Gowden Globe (film) winners
- Best Supportin Actress Gowden Globe (televeesion) winners
- Breast cancer survivors
- Dames Commander o the Order o the Breetish Empire
- Inglis film actresses
- Inglis fowk o Scots strynd
- Inglis stage actresses
- Inglis televeesion actresses
- Evening Standard Awaird for Best Actress winners
- Helpmann Awaird winners
- Laurence Olivier Awaird winners
- Livin fowk
- Members o the Order o the Companions o Honour
- Ootstaundin Performance bi a Cast in a Motion Pictur Screen Actors Guild Awaird winners
- Ootstaundin Performance bi a Female Actor in a Drama Series Screen Actors Guild Awaird winners
- Ootstaundin Performance bi a Lead Actress in a Miniseries or Movie Primetime Emmy Awaird winners
- Ootstaundin Performance bi a Supportin Actress in a Drama Series Primetime Emmy Awaird winners
- Ootstaundin Performance bi a Supportin Actress in a Miniseries or Movie Primetime Emmy Awaird winners
- Fowk eddicatit at Oxford High School (Oxford)
- Fowk frae Oxford
- Breetish Shakespearean actresses
- Tony Awaird winners
- Shakespeare Prize recipients