Lily Allen in 2007
|Born||Lily Rose Beatrice Allen|
2 Mey 1985
Hammersmith, Lunnon, Ingland
Lily Rose Beatrice Cooper (née Allen; born 2 May 1985), better kent as Lily Allen, is a Inglis recordin airtist an actress. She is the dochter o Keith Allen an film producer Alison Owen. Allen abandoned schuil when she wis 15 an concentrated on impruivin her performin an compositional skills. In 2005, she made some o her recordins public on Myspace an the publicity resultit in airplay on BBC Radio One an a contract wi Regal Recordings.
Her first mainstream single "Smile" reached the top position on the UK Singles Chart in Julie 2006. Her debut record Alright, Still wis well receivit, sellin ower 2.6 million copies warldwide an brocht Allen a nomination at the Grammy Awards, BRIT Awards an MTV Video Music Awards. She began hostin her awn talk-show, Lily Allen and Friends, on BBC Three.
Her seicont studio album It's Not Me, It's You, saw a genre shift, haein mair o an electropop feel, rather than the ska an reggae influences o the first ane. The album debuted at nummer ane on the UK Albums Chart an the Australian ARIA Charts an wis well receivit bi creetics, notin the sangster's muisical evolution an maturity. It spawned the hit singles "The Fear" an "Fuck You", popular maistly in Europe. Allen an Amy Winehouse hae been creditit wi startin a process that led tae the media-proclaimit "year o the weemen" in 2009 that haes seen five female airtists makkin muisic o "experimentalism an fearlessness" nominatit for the Mercury Prize.
In 2009 Allen annooncit that she wad be takkin a hiatus frae muisical activities. Durin 2010, Allen opened a fashion rental shop "Lucy in Disguise" wi her sister Sarah, followed bi the 2011 launching o her own record label. In 2013, Allen revealed that she haed begun wirkin on her third studio album, which wis later titled Sheezus. On 12 November 2013, Allen premiered the video for her first oreeginal sang syne 2009, "Hard out Here", which wis released as a single five days later.
Discografie[eedit | eedit soorce]
Filmografie[eedit | eedit soorce]
|1998||The Comic Strip Presents...||Child in Promo||"The Yob" (Season 4, Episode 4)|
|1998||Elizabeth||Lady in Waiting|
|2007||Saturday Night Live||Musical Guest (Hersel)||"Drew Barrymore/Lily Allen" (Season 32, Episode 12)|
|2008||Lily Allen and Friends||Host (Hersel)||Talk show|
|2009||Neighbours||Hersel||Guest starrin, soap opera (1 episode)|
|2011||Lily Allen: From Riches to Rags||Hersel||TV series documentar|
See an aw[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- Ronamai, Raymond (3 Juin 2011). "Lily Allen will change her name to Lily Cooper". Entertainment.oneindia.in. Retrieved 24 Julie 2011.
- "All the No. 1s". Archived frae the original on 28 Julie 2007. Retrieved 23 November 2009. Unknown parameter
- The rise of a new wave of female singers, The Sunday Times 25 July 2009
- Ella Alexander (7 September 2010). "Lily Pops Up". Vogue.co.uk. Archived frae the original on 12 Juin 2011. Retrieved 24 Julie 2011.
- "Devastated Lily Allen's 'Say a little prayer' tweet". Marieclaire.co.uk. 2 November 2010. Retrieved 24 Julie 2011.
- Sean Michaels (21 Januar 2011). "Lily Allen launches own record label The Guardian 21 January 2011". London: Guardian. Retrieved 29 December 2011.
- "Twitter / lilyallen: Hard Out Here will be released". Twitter.com. 13 November 2013. Retrieved 3 Mey 2014.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikiquote haes quotations relatit tae: Lily Allen|
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Lily Allen.|
- Offeecial wabsteid
- Lily Allen on IMDb
- Wilson, Beth. Smile: The Story of Lily Allen. Omnibus Press, 2010. ISBN 978-1-84938-061-4