|Born||3 Juin 1961|
Rapid City, South Dakota, U.S.
|Eddication||B.S. in management|
B.A. in economics
M.A. in philosophy
Juris Doctor in law
|Alma mater||Wharton School|
Trinity College, Cambridge
Yale Law School
|Thrift||academic and political activist|
|Kent for||Founder, Creative Commons|
Founder, Stanford Center for Internet and Society
|Title||Director of the Edmond J. Safra Center for Ethics at Harvard University|
Professor of law at Harvard Law School
Lawrence "Larry" Lessig (born Juin 3, 1961) is an American academic and politeecal activist. He is kent for his work in reducin legal restrictions on copyright, trademark, an radio frequency. He has been an activist against the Second Amendment an creatit the Second Constitutional Convention.
References[eedit | eedit soorce]
- Alesh Houdek (16 November 2011). "Has a Harvard Professor Mapped Out the Next Step for Occupy Wall Street?". The Atlantic. Retrieved 17 November 2011.
Lawrence Lessig's call for state-based activism on behalf of a Constitutional Convention could provide the uprooted movement with a political project for winterItalic or bold markup not allowed in:
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Lawrence Lessig.|
|Wikiquote haes quotations relatit tae: Lawrence Lessig|
- Lawrence Lessig on IMDb
- "Official website". Lessig.org. (includes Lessig blog 2002–2009)
- "Official website". Lessig 2016. Archived frae the original on 22 October 2015. Retrieved 24 October 2015. (Presidential Campaign site)
- "Official blog". Tumblr.com. Lessig Blog, beyond 2009
- "Lawrence Lessig". Harvard Law School Faculty Directory.
- "Faculty Profile: Lawrence Lessig". Edmond J. Safra Center for Ethics. Archived frae the original on 12 Februar 2015. Retrieved 24 October 2015.
- "Rootstrikers". Rootstrikers.org.
- "Lawrence Lessig: Big Brother's Prying Eyes". Bill Moyers.