Jiaxian (Cheenese: 甲仙; pinyin: Jiǎxiān; Wade–Giles: chia-hsien) is a rural tounship in Kaohsiung Coonty, Taiwan. Locatit far frae the coast, the tounship is regardit as a gateway tae Taiwan's Central Muntain Range.
Situatit at the intersection o Hieway 20 (the Soothren Cross-Island Hieway) an Hieway 21, Jiaxian's dountoun serves as a mercat centre for local farmers an tourists. The maist famous local crop is taro. Shops sell taro-flavored ice cream, taro cookies, an ither taro products. The tounship is an aa kent for its bamboo shoots an ploums.
Jiaxian Brig wis torn doun bi rushin waters durin Typhoon Morakot in August 2009. It wis rebuilt wi a budget o NT$560 million an re-opened in Juin 2010. The new brig is 300 meters lang, 21 meters wide, an is installed wi a lichtin seestem.
Geography[eedit | eedit soorce]
- Aurie: 124.03 km²
- Population: 8,434 fowk (end o 2004)
Muckle o the tounship is atween 200 an 500 meters abuin sea level.
Villages[eedit | eedit soorce]
- Baolong Village (寶隆村)
- Datian Village (大田村)
- Dong'an Village (東安村)
- Guanshan Village (關山村)
- He'an Village (和安村)
- Xi'an Village (西安村)
- Xiaolin Village (小林村)
In Taiwan, "village" (村) is a level o administrative division that unner a rural tounship. The main toun o Jiaxian is dividit intae three villages: Dong'an, Xi'an, an He'an.
Sights[eedit | eedit soorce]
- Jiaxian Fossil Museum (Cheenese: 甲仙化石館)
- Moont Zion (Cheenese: 錫安山; pinyin: Xí'an Shan), a Christian hamlet.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ a b c "Kaohsiung's Jiasian Bridge opens to bring tourists back". Taiwan News. 27 Juin 2010. Archived frae the original on 4 Mairch 2016. Retrieved 9 Julie 2010.
- ↑ "甲仙化石館" ("Jiaxian Fossil Museum") Archived 2009-07-13 at the Wayback Machine Kaohsiung County's Tourism and Traffic Bureau, in Chinese
- ↑ "錫安山" ("Mt. Zion") Archived 2011-07-07 at the Wayback Machine atlaspost.com, in Chinese
Template:Taiwan Kaohsiung divisions