Horner in 2010
|Birth name||James Roy Horner|
|Born||14 August 1953|
Los Angeles, Californie, U.S.
|Deid||22 Juin 2015 (aged 61)|
Los Padres National Forest, Californie, U.S.
James Roy Horner (August 14, 1953 – Juin 22, 2015) wis an American componer, conductor an orchestrator o film scores. He wis kent for the integration o choral an electronic elements in mony o his film scores, an for his frequent uise o motifs associatit wi Celtic muisic.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Geier, Thom (22 Juin 2015). "James Horner, Oscar-Winning Composer of 'Titanic,' Dead at 61". The Wrap. Retrieved 22 Juin 2015.
- ↑ "Creative Team". Titanic Live. Archived frae the original on 18 December 2016. Retrieved 22 Juin 2015.
- 1953 births
- 2015 daiths
- 20t-century American muisickers
- 20t-century clessical componers
- 20t-century conductors (muisic)
- 21st-century American muisickers
- 21st-century clessical componers
- 21st-century conductors (muisic)
- Accidental daiths in Californie
- Alumni o the Royal College of Music
- American clessical componers
- American conductors (muisic)
- American film score componers
- American male clessical componers
- American fowk o Austrick-Jewish strynd
- American fowk o Hungarian-Jewish strynd
- Aviators killed in aviation accidents or incidents in the Unitit States
- Best Oreeginal Muisic Score Academy Awaird winners
- Best Oreeginal Sang Academy Awaird-winnin sangwriters
- Grammy Awaird winners
- Jewish American clessical componers
- Male film score componers
- Muisickers frae Los Angeles
- Thornton School of Music alumni
- UCLA School of the Arts and Architecture alumni