International Symposium on Scientific Computing, Computer Arithmetic, and Validated Numerics (SCAN) is an international conference aboot numerical analysis (includin interval arithmetic, numerical integration, numerical linear algebra, numerical methods for ordinary differential equations, numerical methods for pairtial differential equations, an validatit numerics). It is held once i 2 years.
Prizes[eedit | eedit soorce]
At ivery SCAN, the R. E. Moore Prize will be gien. This is a prize for researchers i the field o validatit numerics. The name o the prize came from Ramon E. Moore Prize (expert o interval arithmetic).
References[eedit | eedit soorce]
- Scientific Computing, Computer Arithmetic, and Validated Numerics 16th International Symposium, SCAN 2014, Würzburg, Germany, September 21-26, 2014. Revised Selected Papers. Editors: Marco Nehmeier, Jürgen Wolff von Gudenberg, Warwick Tucker. Published by Springer.
- 13th GAMM-IMACS International Symposium on Scientific Computing, Computer Arithmetic and Verified Numerical Computations (SCAN'2008), Proceedings of a meeting held 29 September - 3 October 2008, El Paso, Texas, USA. Special volume devoted to materials presented at SCAN 2012. Published by the Institute of Computational Technologies
- 12th GAMM-IMACS International Symposium on Scientific Computing, Computer Arithmetic and Validated Numerics (SCAN 2006), Proceedings of a meeting held 26-29 September 2006, Duisburg, Germany. Published by the Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
- Moore, R. E., Kearfott, R. B., & Cloud, M. J. (2009). Introduction to interval analysis. Society for Industrial and Applied Mathematics.
- Moore, R. E. (1979). Methods and applications of interval analysis. Society for Industrial and Applied Mathematics.
- Moore, R. E. (1966). Interval analysis. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.
[eedit | eedit soorce]
- SCAN2018@TOKYO : SEP. 10-15, 2018 - Held at Waseda University (Tokyo)
- SCAN 2016 UPPSALA UNIVERSITY SEPTEMBER 26-29, 2016 Archived 2019-08-29 at the Wayback Machine - Held at Uppsala University (Sweden)
- SCAN2014 - Universität Würzburg - Held in Germany
- SCAN'2012 - Held in Russia
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|