Incheon Internaitional Airport
|Incheon Internaitional Airport|
Incheon Gukje Gonghang
Inch'ŏn Kukche Konghang
Aerial view of Terminal 1
|Awner||Govrenment o Sooth Korea|
|Operator||Incheon International Airport Corporation|
|Serves||Seoul Naitional Caipital Aurie|
|Location||Jung Destrict, Incheon, Sooth Korea|
|Elevation AMSL||23 ft / 7 m|
Statistics from IIAC
Incheon Internaitional Airport (IIA) (IATA: ICN, ICAO: RKSI) (Korean: 인천국제공항) is the lairgest airport in Sooth Korea, the primar airport servin the Seoul Naitional Caipital Aurie, an ane o the lairgest an busiest airports in the warld. For seiven years in a row (2005–2012), it wis ratit the best airport warldwide bi Airports Council International. The airport haes a gowf coorse, spa, private sleepin ruims, ice skeitchin rink, a casino, indoor gairdens an a Museum o Korean Cultur. Airport authorities claim that average depairtur an arrival taks anerly 19 minutes (60 minutes warld-wide industry average) an 12 minutes (45 minutes) respectively, significantly lawer than the rest o the warld, makkin it ane o the fastest airports in the warld for customs processin. Its duty-free shopping mall has been rated the world's best for three years in a row in 2012 by Business Traveler. Incheon Internaitional Airport claims that it haes anerly a 0.0001% baggage mishandlin rate an aw.
Locatit 48 km (30 mi) wast o Seoul, the caipital an lairgest ceety o Sooth Korea, Incheon Internaitional Airport is the main hub for Korean Air, Asiana Airlines, Jeju Air, an Polar Air Cargo. The airport serves as a hub for internaitional ceevilian air transportation an cargo traffec in East Asie. Incheon Internaitional Airport is currently Asie's aicht busiest airport in terms o passengers, the warld's fowert busiest airport bi cargo traffec, an the warld's nint busiest airport in terms o internaitional passengers in 2013. In that year, 40,785,953 internaitional passengers uised the airport.
The airport opened for business in early 2001 tae replace the aulder Gimpo Internaitional Airport, which nou serves maistly domestic destinations plus shuttle flichts tae alternate airports in Cheenae, Japan, an Taiwan.
References[eedit | eedit soorce]
- "Incheon(ICN) International Airport - Airport Traffic(Summary)". Airport.kr. Retrieved 2014-02-10.
- "Incheon International named Best Airport Worldwide 7 years in a row". Rus Tourism News. 2012-02-21. Retrieved 2013-07-04.
- "Airport Service Excellence Awards". ACI website. 27 February 2008. Retrieved 24 September 2008.
- "인천공항 면세점, 3년연속 '세계 최고 면세점 선정' - Chosunbiz - 프리미엄 경제 파워". Biz.chosun.com. 2013-01-01. Retrieved 2013-07-04.
- "25 Reasons Incheon International Airport is the Best Airport in the World". Seulistic. 12 July 2012. Retrieved 29 April 2013.
- "ACI releases World Airport Traffic Report 2010" (PDF). 1 August 2011. Retrieved 29 April 2013.