Franz Ferdinand (baund)
This airticle's factual accuracy micht be compromised acause o oot-o-date wittins.
Franz Ferdinand is a Scots indie rock baund frae Glesca. The baund's début album, itsel cried Franz Ferdinand, wis released in 2004 an débuted on the UK album chairts at nummer three, an won the 2004 Mercury Muisic Prize. Up tae nou, the baund haes released seeven singles; "Take Me Out", "The Dark of the Matinée" an "Do You Want To" wis tap ten hits in the UK. Thay ar influenced bi 1980s post-punk, garage rock an new wave; juist nou thay'r splorin the warld o hip hop for inspiration on whit wey thay can mak thair production techniques better.
Memmers[eedit | eedit soorce]
As o 2006, Franz Ferdinand is made up o:
- Alexander Kapranos (lead vocals, guitar)
- Robert Hardy (bass guitar)
- Nicholas McCarthy (guitar, keyboard, backin vocals)
- Paul Thomson (drums, backin vocals)
Support memmers[eedit | eedit soorce]
- Andy Knowles (keyboard/seicont drummer) — Andy haesna been featurt on an album yet, but he's played monie live shaws an wis in the video for Walk Away forby .
Fremmit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Franz Ferdinand (band).|
|This Scotland-relatit article is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|