The Euromaidan (Ukrainian: Євромайдан, Yevromaidan, leeterally "Eurosquare")[nb 1] is a wave o ongangin demonstrations an ceevil unrest in Ukraine, which began on the nicht o 21 November 2013 wi public protests demandin closer European integration. The scope o the protests haes syne evolved, wi mony crys for the resignation o Preses Viktor Yanukovych an his govrenment.
Notes[eedit | eedit soorce]
- The term "Euromaidan" wis ineetially uised as a hashtag on Twitter. A Twitter accoont named Euromaidan wis creatit on the first day o the protests. It soon acame popular in the internaitional media. The name is componed o twa pairts: "Euro" is short for Europe an "maidan" refers tae Maidan Nezalezhnosti (Unthirldom Squerr), the main squerr o Kiev, whaur the protests are centered. During the protests the wordmaidan has come to mean the act of public politics itself.
References[eedit | eedit soorce]
- "Ukraine's Euromaidan: What's in a name?". Washington Post. 2 December 2013. Archived frae the oreeginal on 2 December 2013. Retrieved 3 December 2013.
- "Євромандай". Twitter. 21 November 2013. Retrieved 10 December 2013.
- Chervonenko, Vitalii (25 November 2013). "Ukraine's EU options 'still open'". BBC News. Retrieved 2 December 2013.
- Kiev protesters gather, EU and Putin joust, Reuters (12 December 2013)