Duke o Roxburghe
The Duke o Roxburghe (pronoonced "Roxbruh") is a title in the peerage o Scotland creatit in 1707 alang wi the titles Marquess o Bowmont an Cessford, Earl o Kelsae an Viscoont Broxmouth. John Ker, 5t Earl o Roxburghe became the first haulder o these titles. The title is derived frae Roxburgh in the Mairches.
The Duke haes the subsidiary titles o: Marquess o Bowmont an Cessford (creatit 1707), Earl o Roxburghe (1616), Earl o Kelsae (1707), Earl Innes (1837), Viscoont Broxmouth (1707), Lord Roxburghe (1600), an Lord Ker o Cessford an Cavertoun (1616). Aw o the titles form pairt o the peerage o Scotland, wi the exception o the Earldom o Innes, which belangs tae the peerage o the Unitit Kinrick. The Duke's eldest son bears the courtesy title o Marquess o Bowmont an Cessford.
The dukedom an its associatit titles descend tae heirs who shall inherit the earldom which in turn haed a vera specific line o descent. On the daith o the 4t duke the titles became dormant as nae ane coud prove their claim. In 1812 the Hoose o Lords ruled in favour o Sir James Innes-Ker, 6t Baronet, o Innes (see Innes Baronets), rejectin claims bi the heir female o the seicont earl an heir male whasoiver o the first earl.
Earls o Roxburghe (1616)[eedit | eedit soorce]
- Ither titles: Lord Ker o Cessford an Cavertoun (1616)
- Ither titles (1st Earl): Lord Roxburghe (1600)
- Robert Ker, 1st Earl o Roxburghe (1570–1650) haed been Lord Roxburghe syne 1600, dee'd athoot male issue
- William Ker, 2nd Earl of Roxburghe (d. 1675), a female-line grandson o the 1st Earl, succeedit him bi special arrangement
- Robert Ker, 3rd Earl o Roxburghe (c. 1658–1682), eldest son o the 2nt Earl
- Robert Ker, 4t Earl o Roxburghe (d. 1696), eldest son o the 3rd Earl
- John Ker, 5t Earl of Roxburghe (c. 1680–1741), 2nt son o the 3rd Earl, became Duke o Roxburghe in 1707
Dukes o Roxburghe (1707)[eedit | eedit soorce]
- Ither titles: Marquess o Bowmont an Cessford (1707), Earl o Roxburghe (1616), Earl o Kelsae an Viscoont Broxmouth (1707) an Lord Ker o Cessford an Cavertoun (1616)
- John Ker, 1st Duke o Roxburghe (c. 1680–1741), seicont son o the 3rd Earl
- Ither titles (2nt & 3rd Dukes): Earl Ker, o Wakefield in the Coonty o York an Baron Ker, o Wakefield in the Coonty o York (1722)
- Robert Ker, 2nt Duke o Roxburghe (c. 1709–1755), ae son o the 1st Duke
- John Ker, 3rd Duke o Roxburghe (1740–1804), elder son o the 2nt Duke, dee'd athoot issue
- Ither titles (4t Duke): Lord Bellenden o Broughton (1661)
- William Bellenden-Ker, 4t Duke of Roxburghe (1728–1805), grandson o Lord Bellenden (hissel fowert an youngest son o the 2nt Earl), dee'd athoot issue an the Roxburghe titles went dormant 1805–12
- James Innes-Ker, 5t Duke o Roxburghe (1736–1823), great-grandson o Hon. Margaret Ker (d. 1681), dochter o Hon. Henry Ker, Lord Ker (d. 1642/3; hissel younger son o the 1st Earl)
- Ither titles (6t Duke onwards): Earl Innes (GB, 1837)
- James Innes-Ker, 6t Duke o Roxburghe (1816–1879), ae son o the 5t Duke
- James Innes-Ker, 7t Duke o Roxburghe (1839–1892), elder son o the 6t Duke
- Henry Innes-Ker, 8t Duke o Roxburghe (1876–1932), eldest son o the 7t Duke
- George Innes-Ker, 9t Duke o Roxburghe (1913–1974), ae son of the 8t Duke
- Guy Innes-Ker, 10t Duke o Roxburghe (1954–2019), elder son o the 9t Duke
- Charles Innes-Ker, 11t Duke o Roxburghe (* 1981), eldest son o the 10t Duke
- Heir apparent is the brother of the present Duke, Lord Edward Arthur Gerald Innes-Ker (b. 1984).