|This is the collogue page for discussin impruivements tae the Million article.
This is nae a forum for general discussion o the airticle's subject.
Whaur's this meelion frae? Hou no meilion. Aw the same whaur dis the /i/ come frae? Canna find ony inklin o't in the SND or DOST. Fund this in the SND tho:
- "MOLLION, n. Variant of or misprint for million.
- *Slg. 1792 G. Galloway Poems 41:
- To prop luxuriant recreation, `Twad tack the mollion Rack'd frae a' corners o' the nation, E'en frae the scullion."
The appearent rhyme o mollion an scullion wad indicate a vouel alang the lines o /ɪ ~ ʌ/. See § 58.1.
126.96.36.199 12:07, 22 Februar 2007 (UTC)
Aye, ye'd hink it was be like a wheen o the "i" soonds in Inglis are a "u" soond in Scots, like "milk" is mair like "mulk" in Scots. Sae how is "million" no "mullion" in Scots? Bazza
- The tradeetional grapheme for vouel 15 haes aye been <i> an no <ee>.
- 188.8.131.52 16:51, 22 Februar 2007 (UTC)