Charles-François Gounod (French: [ʃaʁl fʁɑ̃swa ɡuno]; 17 Juin 1818 – 17 October or 18 October 1893) wis a French componer, best kent for his Ave Maria, based on a wirk bi Bach, as well as his opera Faust.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Harding, James. Gounod, Stein & Day, 1973.
- ↑ Biography at charles-gounod.com
- ↑ Slonimsky, Nicholas, ed. Baker's Biographical Dictionary of Musicians, 7th ed.
- ↑ Grove Dictionary of Music and Musicians, 5th ed. 1954.
- 1818 births
- 1893 daiths
- Academics o the Conservatoire de Paris
- Ballet componers
- Componers for pedal piano
- French opera componers
- French Roman Catholics
- Honorary Members o the Ryal Philharmonic Society
- Lycée Saint-Louis alumni
- French male clessical componers
- Muisickers frae Paris
- Naitional anthem writers
- Prix de Rome for composeetion
- Pupils o Jean-François Le Sueur
- Romantic componers
- Ryal Philharmonic Society Gowd Medallists
- 19t-century clessical componers