||This article uises bare URLs for citations, which mey be threatened bi airtin rot.|
|• Tory (?)||Faisal bin Bandar|
|• Ceety||1,291 km2 (498.3 sq mi)|
|• Metro||1,290.6 km2 (498.3 sq mi)|
|• Density||480/km2 (1,200/sq mi)|
|Time zone||EAT (UTC+3)|
Buraidah (Arabic: بريدة Burayda) is the caipital o Al-Qasim Province in northcentral Saudi Arabie in the heart of the Arabie Peninsula. Buraidah lees equidistant frae the Reid Sea tae the wast an the Persian Gulf to the east. It has a population of 614,093 (2010 census).
In Buraidah, agricultur is still the cornerstane o the economy. The traditional oasis products o dates, lemon, oranger an ither fruits are still important. Modren introduction to wheat production haes become so successful that Buraidah is one f the lairgest producers in the kinrick, important in Makkah Saudi Arabia a net exporter to cereal.
Notable landmarks[edit | edit source]
- Museum o Buraidah: there is in the wey o King Abdul Aziz Center next to King Khaled Beridp ceevilization, an there are days devotit tae families an day for young fowk, an it recognizes the visitor tae the aurie's heritage frae aw different aspects o life.
- Mercat trades an handicrafts
- Garden an the Park Khalid King: the vicinity o the Museum, a major Buraidah gardens open tae visitors ivery day an in meetins an places for childer is innocent an is in the simmer, the admeenistration o the simmer activities for families an childer.
- Buraidah, a watter touer: an opened tae visitors in the simmer (festival).
- Alaieri resort: in the north o the northren toun o Buraidah ring, a number o chalets.
- Gulf Park entertainment: locatit in Wast Buraidah on the Wastren Ring Road an the chalets an a lairge swimmin puil an places tae sit an play electronic games.
Roads an transport[edit | edit source]
Linked in the city of Buraidah in Riyadh -gate is 317 kilometers long, linkin the ceety's Medina as a heich-gate, 450 km an a heich-gate linkin Hail length o 250 kilometers an is surroondit bi a ring road atween the major tunnel, as a heich-gate linkin it (international) up to the border with Jordan, through a single region of Mecca, as a dual netwirk o roads linkin it wi the rest o Al-Qassim Province. The historic city of Buraydah is and all of the pilgrim routes coming frae Iraq through a Zubaydh.
Buraidah is proposed tae be served bi a new railway line.
Population[edit | edit source]
The city has experienced very high rates of population growth. Its officially counted population in the city limits in 2010 was 467,410.
References[edit | edit source]
|This Saudi Arabie relatit article is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|