Brig o Dee (brig)
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
The Brig o Dee is a road bridge ower the River Dee in Aiberdeen, Scotland. It was buildit in 1527. It wis whaur the auld drover's gate Causey Mounth crossit the Dee. There wis a battle o Brig o Dee in 1639, atween Royalists and the Covenanters, wha wir led bi William Keith, Great Marischal, an is a historic site. A poem wis screived aboot the battle:
- Muskies mother [a large cannon] has made a vow
- That she will take her venter [dare to go],
- And thunder throughe (the) brige of Dee
- Led by a Covenanter.
- The Covenanters that ye see
- Come marching alongest the grein [open grassy ground],
- Wer not for feare of God they say,
- They wold plounder Aberdeine.
|This Aiberdeen-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
|This Scotland-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|