|Born||Arthur Asher Miller|
17 October 1915
Harlem, New York, Unitit States
|Dee'd||10 Februar 2005 (aged 89)|
Roxbury, Connecticut, Unitit States
|Alma mater||University of Michigan|
Arthur Asher Miller (17 October 1915 – 10 Februar 2005) wis a proleefic American playwricht, essayist, an prominent figur in twentiet-century American theatre. Amang his maist popular plays are All My Sons (1947), Death of a Salesman (1949), The Crucible (1953) an A View from the Bridge (1955, revised 1956). He wrote several screenplays an wis maist notit for his wark on The Misfits (1961). The drama Death of a Salesman haes been nummered on the short leet o finest American plays in the 20t century alangside Eugene O'Neill's Long Day's Journey into Night an Tennessee Williams's A Streetcar Named Desire.
Miller wis eften in the public ee, particularly in the late 1940s, 1950s an early 1960s. In this time, he wis awairdit a Pulitzer Prize for Drama; testifee'd afore the Hoose Un-American Acteevities Committee; an wis mairied tae Marilyn Monroe. In 1980, Miller received the St. Louis Literary Awaird frae the Saint Louis Varsity Library Associates. He received the Prince o Asturias Awaird, the Praemium Imperiale prize in 2002 an the Jerusalem Prize in 2003, as weel as the Dorothy an Lillian Gish Lifetime Achievement Awaird.
References[eedit | eedit soorce]
- Harold Bloom, Tennessee Williams, Chelsea House Publishing.
- Çakırtaş, Önder. "Double Portrayed: Tituba, Racism and Politics." International Journal of Language Academy. Volume 1/1 Winter 2013, pp. 13–22.
- Website of St. Louis Literary Award
- Saint Louis University Library Associates. "Recipients of the Saint Louis Literary Award". Archived frae the oreeginal on July 31, 2016. Retrieved July 25, 2016. Cite uses deprecated parameter
- Associates Press, "Citing Arts' Power, Arthur Miller Accepts International Prize." Los Angeles Times 4 Sept. 2002. Web.
- "Arthur Miller; Bio; Awards." Athurmiller.org. N.p., n.d. Web. 05 Feb. 2015.
- Arthur Miller, The Pulitzer Prizes, pulitzerprize.org