The Antikythera mechanism is an auncient analog computer an orrery uised tae predict astronomical poseetions an eclipses for calendrical an astrological purposes, as well as the Olympiads, the cycles o the ancient Olympic Gemmes.
References[eedit | eedit soorce]
- "The Antikythera Mechanism Research Project". The Antikythera Mechanism Research Project. Retrieved 1 Julie 2007.
The Antikythera Mechanism is now understood to be dedicated to astronomical phenomena and operates as a complex mechanical 'computer' which tracks the cycles of the Solar System.
- Seaman, Bill; Rössler, Otto E. (1 Januar 2011). Neosentience: The Benevolence Engine. Intellect Books. p. 111. ISBN 978-1-84150-404-9. Retrieved 28 Mey 2013.
Mike G. Edmunds and colleagues used imaging and high-resolution X-ray tomography to study fragments of the Antikythera Mechanism, a bronze mechanical analog computer thought to calculate astronomical positions
- Swedin, Eric G.; Ferro, David L. (24 October 2007). Computers: The Life Story of a Technology. JHU Press. p. 1. ISBN 978-0-8018-8774-1. Retrieved 28 Mey 2013.
It was a mechanical computer for calculating lunar, solar, and stellar calendars.
- Paphitis, Nicholas (30 November 2006). "Experts: Fragments an Ancient Computer". Washington Post.
Imagine tossing a top-notch laptop into the sea, leaving scientists from a foreign culture to scratch their heads over its corroded remains centuries later. A Roman shipmaster inadvertently did something just like it 2,000 years ago off southern Greece, experts said late Thursday.
- Freeth, Tony; Bitsakis, Yanis; Moussas, Xenophon; Seiradakis, John. H.; Tselikas, A.; Mangou, H.; Zafeiropoulou, M.; Hadland, R.; et al. (30 November 2006). "Decoding the ancient Greek astronomical calculator known as the Antikythera Mechanism" (PDF). Nature. 444 Supplement (7119): 587–91. Bibcode:2006Natur.444..587F. doi:10.1038/nature05357. PMID 17136087. Retrieved 20 Mey 2014.
- Freeth, Tony; Jones, Alexander (2012). "The Cosmos in the Antikythera Mechanism". Institute for the Study of the Ancient World. Retrieved 19 Mey 2014.
- Pinotsis, A. D. (30 August 2007). "The Antikythera mechanism: who was its creator and what was its use and purpose?". Astronomical and Astrophysical Transactions. 26: 211–226. Bibcode:2007A&AT...26..211P. doi:10.1080/10556790601136925. Retrieved 9 Januar 2015.
- Freeth, Tony; Jones, Alexander; Steele, John M.; Bitsakis, Yanis (31 Julie 2008). "Calendars with Olympiad display and eclipse prediction on the Antikythera Mechanism". Nature. 454 (7204): 614–617. Bibcode:2008Natur.454..614F. doi:10.1038/nature07130. PMID 18668103.