|Born||6 Mey 1965|
|Eddication||Manchester School of Theatre|
Annie Wallace (born 6 Mey 1965) is a Scots actress, kent for playin the role of Sally St. Claire in the Channel 4 saip opera Hollyoaks syne 2015. She is the first transgender body tae play the pairt o ae reglar transgender chairacter in British saip opera history.
Life an thrift[eedit | eedit soorce]
Wallace is an umwhile memmer o the National Youth Theatre, jynin in 1981, but she stappit actin for a bit tae wirk in computer science an soond ingineering. Efter aichteen month as a resairch assistant for the ITV saip opera Coronation Street, frae 1998 til 2000, whaur she advised for an inspired the chairacter o Hayley Cropper, she pit hersel forrit successfu-lik for the Manchester School of Theatre in 2001, graduatin in 2004. Syne, Wallace wis in sindry Manchester theatre productions, sic as Withnail and I an Wyrd Sisters. In 2011, she wis schuil dominie Miss Heller in an episode o Shameless. Wallace is a musicker as weel, wi twa albums scrieved an recordit wi collaborator John Beresford. Forby, she has haed thrift on mony podcast comic series, as weel as soond an video design for sindry theatrical productions.
On 9 October 2015, it wis annoonced that she wud be jynin the Channel 4 saip opera Hollyoaks, in a new reglar role as Sally St. Claire. Wallace makit her first shawin in the saip on 29 October 2015.
On 5 January 2018, Wallace teuk pairt in an edition o Celebrity Mastermind, whaur her specialist subjeck wis "Doctor Who - 1970-1980". She cam in seicont place wi 21 pynts, ahint jurnalist Martin Bell wi 24 pynts. Her charity o walin wis Mermaids.
Filmography[eedit | eedit soorce]
|2011||Shameless||Miss Heller||Episode: "Beginnings and Ends"|
|2015–present||Hollyoaks||Sally St. Claire||Series regular|
Awairds an nominations[eedit | eedit soorce]
On 15 November 2015, she wis placed at nummer 17 on the Rainbow List, furthset bi The Independent on Sunday; a leet o the maist influential appenly LGBTI fowk in the Unitit Kinrick, furthset ivery year. On 25 June 2016, Wallace wis placed at nummer 39 on the Pride Power List, furthset bi Out News Global as pairt o Pride in London; anither leet in celebration o the achievements o the 100 maist influential lesbian, gay, bisexual, transgender an intersex fowk in Britain, votit for bi the public. On 16 September 2016, she won The National Diversity Awards "Celebrity of the Year" awaird, at Liverpool Cathedral. On the same day she wis placed at No.38 on the DIVA Power List. On 5 October 2016, she wis pit forrit in the BAFTA Scotland Awards 2016 in the category o "Best Actress - Television" for her role in Hollyoaks; the first iver British transgender actress tae be pit forrit for a BAFTA awaird.
|2016||Sparkle National Transgender Awards||"Trans* Person in the Media/TV of the Year"||Hollyoaks
as Sally St. Claire
|2016||The National Diversity Awards||"Celebrity of the Year"||Wan|
|2016||TV Choice Awards||"Best Soap Newcomer"||Nominatit|
|2016||Icon Awards||"Cultural Icon of the Year"||Template:Draw|
|2016||Digital Spy Soap Awards||"Biggest Unsung Hero"||Nominatit|
|2016||BAFTA Scotland Awards 2016||"Best Actress - Television"||Nominatit|
|2017||British LGBT Awards||"LGBT+ Celebrity Rising Star"||Nominatit|
|2018||TRIC Awards||"Best Soap Actor"||Nominatit|
References[eedit | eedit soorce]
- "Who is transgender Hollyoaks actress Annie Wallace and what else has she been in?". metro.co.uk. Retrieved 24 Apryle 2019.
- "Coronation Street's Hayley Cropper inspiration speaks out about being transgender for first time". The Mirror.
- "Shameless - Series 8, Episode 13". www.channel4.com.
- "Beresford and Wallace music website". Beresford and Wallace.
- "The Chop House comedy podcasts". YouTube - The Chop House.
- Lees, Paris. "A trans actor joining EastEnders is a triumph – but one born from tragedy". The Guardian.
- "Hollyoaks' first transgender actress says 'times are a-changing'". Liverpool Echo.
- Kilkelly, Daniel. "Hollyoaks newcomer Annie Wallace revealed as Hollyoaks High's next headteacher". DigitalSpy. Hearst Magazines. Retrieved 20 October 2015.
- Morrison, Sarah. "The Rainbow List 2015: 1 to 101". The Independent on Sunday.
- "The Pride Power List 2016". The Pride Power List. Out News Global. Archived frae the original on 28 Juin 2016. Retrieved 27 Juin 2016.
- "Winner - "Celebrity of the Year 2016"". The National Diversity Awards.
- "DIVA magazine power list voted for by you". Out News Global. Retrieved 16 September 2016.
- "British Academy Scotland Awards 2016". BAFTA Scotland. Retrieved 5 October 2016.
- "'Hollyoaks' Actress Annie Wallace Makes History With BAFTA Nomination". Huffington Post. Retrieved 7 October 2016.