Her piano teachers includit Tatiana Kantorovich, Valéria Szervánszky, James Gibb, Simon Mulligan, Hamish Milne, Ian Fountain, and Stephen Kovacevich. Amang her composition teachers wur Jeoffrey Sharkey, Richard Dubugnon, Jonathan Cole an Simon Speare. She pairticipatit in wirkshops an maister classes wi componers Nicholas Maw, Simon Holt, Anthony Gilbert, David Bedford, David Matthews, an Mark-Anthony Turnage.
She haed her Wigmore Hall debut in Mey 2009, follaeed bi a Royal Albert Hall debut playin Stravinsky’s Les Noces in the Proms festival in August. Her "Bach Allegro", commissioned bi BBC Proms, wis premiered in Royal Albert Hall in August 2010 bi the Royal Philharmonic Orchestra unner Andrew Litton.
Wirks[eedit | eedit soorce]
- Op.1 “Les Pavots” for Solo Piano
- Op.2 “Strength Through Joy” for Symphony Orchestra
- Op.3 “Three Pieces” for Cello and Piano
- Op.4 ”The Entire City” for String Quintet.
- Op.5 “I tell you the truth, today you will be with me in heaven” for Wind and String Ensemble.
- Op.6 “Rhapsody” for Solo Violin
- Op.7 “Lyrisches Stuck” for Viola and Piano
- Op.8 “Prophet” for Mixed Chorus
- Op.9 “Expressions” for Clarinet and Piano
- Op.11 “The Endless Corridor” for Piano
- Op.12 “Birth of Remembrance” for Flute, Clarinet, Violin and Cello
- Op.13 “Lune Rouge” for Piano
- Op.14 “Age of Reason” for String Quartet
- Op.15 “Celebration” for Clarinet, Flute, Violin and Cello
- Op.16 “Tamaris” for two cellos
- Op.17 “Bluebells” for piano solo, clarinet, horn, string quartet and percussion (3rd mov of Family Concerto, In memory of Dmitri Shostakovich – family project)
- Op.18 “Paradiso” for String Quartet (3rd mov of “Divine Comedy” – family project)
- Op.19. “Freedom” (Clarinet Concerto)
- Op.20. “Zhivago Songs” to Boris Pasternak's poems for voice and piano
- Op.21 "Moonlight over the Sea" based on Munch's painting for Solo Violin
- Op.22 "Chateau de Canisy" for Voice and Piano"
- "Bach Allegro" for Large Symphony Orchestra (transcription of the 3rd mov of Bach's 3rd Viola da Gamba Sonata BWV 1029). Proms Commission 2010.
References[eedit | eedit soorce]
- She wan this Composer Competition in the age o 15. This follaeed wirkshops wi Leonard Slatkin, Mark-Anthony Turnage, Fraser Trainer an Sally Beamish, plus a Radio 3 broadcast o Les Pavots played bi Alissa hersel.
- Commissioned by Dartington Summer School. Other movements of the Concerto (1. "Red Bells" and 2. "Black Bells") were composed by Dmitri Smirnov and Elena Firsova.
- The commission from the Liverpool University. The whole family project "La Divina Commedia" consists of 3 String Quartets ("Inferno", "Purgatorio" and "Paradiso"), written for Dante String Quartet. Here is more detailed information about the London premiere Archived 2010-02-06 at the Wayback Machine of the piece.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Personal steid Archived 2012-10-29 at the Wayback Machine
- Biography on the site of "Kingsplace" (UK)[deid airtin]
- Op.13 “Lune Rouge” for Piano at "YouTube"
- The article in "Guardian" (UK)
- The article in "The Observer" (UK)
- The article in "Musicalpointers" (UK)
- The article in "Newsofthenorth" (USA)[deid airtin]
- The article in "Classica FM" (Russia) Archived 2010-02-01 at the Wayback Machine