Aerosmith performin at Quilmes Rock in Buenos Aires, Argentinae on Aprile 15, 2007
|Oreigin||Boston, Massachusetts, U.S.|
|Genres||Haird rock, blues rock, hivy metal, glam metal|
|Associate acts||The Joe Perry Project, The Jam Band, The Jimmy Crespo Project, Whitford/St. Holmes, The Strangeurs/Chain Reaction|
|Past members||Ray Tabano
References[eedit | eedit soorce]
- "Heavy Metal". Allmusic. Retrieved 20 Mairch 2014.
- Pareles, Jon (10 Julie 1988). "HEAVY METAL, WEIGHTY WORDS - NYTimes.com". The New York Times. Retrieved 16 Mey 2010.
- Cairns, Dan (29 Juin 2008). "Down time: Aerosmith". London: The Sunday Times. Archived frae the oreeginal on 15 Juin 2011. Retrieved 30 Mey 2010.
- Harrington, Joe S. (2002). Sonic Cool: the Life & Death of Rock 'n' Roll. Hal Leonard Corporation. p. 392. ISBN 978-0-634-02861-8.
- "Aerosmith Biography". The Rock and Roll Hall of Fame and Museum. Retrieved October 20, 2011.
- "...signature riffs, and it becomes clear why Aerosmith has been tagged 'America's Greatest Rock and Roll Band.' Few bands on the globe—forget just the United States—have accomplished what Aerosmith have. The band has sold more than 150 million albums worldwide and has won countless awards, including three Grammys. And, with a few exceptions, Aerosmith has delivered on its promise: to make music that strikes the listener in the heart, feet, soul and groin." in Walker, Don (August 15, 1998), "Rock This Way: A Brief History of Roads Taken", Billbaord, 110 (33), p. 20, ISSN 0006-2510
- "Aerosmith's Opening Night: Crazy Amazing For Hell's Angels And 'Jaded' Kids". Brian Ives. MTV.
- "Aerosmith — America's Rock and Roll Band". NewHampshire.com. Retrieved Mairch 25, 2008.
- Whatever there is to say now about Aerosmith, the long-lasting, hard-rocking quintet that has often been billed or hyped as America's greatest rock and roll band, it could've been said two decades ago. Mieses, Stanley (August 9, 1997), "Still Walking the Walk, Leading the Way", Newsday, p. B.05