Aerosmith performin at Quilmes Rock in Buenos Aires, Argentinae on Aprile 15, 2007
|Oreigin||Boston, Massachusetts, U.S.|
|Genres||Haird rock, blues rock, hivy metal, glam metal|
|Associate acts||The Joe Perry Project, The Jam Band, The Jimmy Crespo Project, Whitford/St. Holmes, The Strangeurs/Chain Reaction|
|Past members||Ray Tabano|
Aerosmith is an American rock baund, whiles refert tae as "The Bad Boys from Boston" an "America's Greatest Rock and Roll Band."
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "Heavy Metal". Allmusic. Retrieved 20 Mairch 2014.
- ↑ Pareles, Jon (10 Julie 1988). "HEAVY METAL, WEIGHTY WORDS - NYTimes.com". The New York Times. Retrieved 16 Mey 2010. Italic or bold markup not allowed in:
- ↑ Cairns, Dan (29 Juin 2008). "Down time: Aerosmith". London: The Sunday Times. Archived frae the original on 15 Juin 2011. Retrieved 30 Mey 2010. Italic or bold markup not allowed in:
- ↑ Harrington, Joe S. (2002). Sonic Cool: the Life & Death of Rock 'n' Roll. Hal Leonard Corporation. p. 392. ISBN 978-0-634-02861-8.
- ↑ "Aerosmith Biography". The Rock and Roll Hall of Fame and Museum. Archived frae the original on 19 Januar 2012. Retrieved 20 October 2011.
- ↑ "...signature riffs, and it becomes clear why Aerosmith has been tagged 'America's Greatest Rock and Roll Band.' Few bands on the globe—forget just the United States—have accomplished what Aerosmith have. The band has sold more than 150 million albums worldwide and has won countless awards, including three Grammys. And, with a few exceptions, Aerosmith has delivered on its promise: to make music that strikes the listener in the heart, feet, soul and groin." in Walker, Don (15 August 1998), "Rock This Way: A Brief History of Roads Taken", Billbaord, 110 (33), p. 20, ISSN 0006-2510
- ↑ "Aerosmith's Opening Night: Crazy Amazing For Hell's Angels And 'Jaded' Kids". Brian Ives. MTV.
- ↑ "Aerosmith — America's Rock and Roll Band". NewHampshire.com. Archived frae the original on 9 October 2011. Retrieved 25 Mairch 2008.
- ↑ Whatever there is to say now about Aerosmith, the long-lasting, hard-rocking quintet that has often been billed or hyped as America's greatest rock and roll band, it could've been said two decades ago. Mieses, Stanley (9 August 1997), "Still Walking the Walk, Leading the Way", Newsday, p. B.05
- American haird rock muisical groups
- Blues rock groups
- Hivy metal muisical groups frae Massachusetts
- Glam metal muisical groups
- Rock muisic groups frae Massachusetts
- Columbia Records airtists
- Geffen Records airtists
- Grammy Awaird winners
- Muisical quintets
- Muisical groups frae Boston, Massachusetts
- Muisical groups established in 1970
- Rock and Roll Hall of Fame inductees
- 1970 establishments in Massachusetts