Yatta or Yattah (Arabic: يطّا; Ebreu: יטה) is a Palestinian ceety locatit in the Hebron Govrenorate on a heich approximately 8 km sooth o the ceety o Hebron in the Wast Bank. Accordin tae the Palestinian Central Bureau o Statistics it haed a population o 48,672 in 2007.
Yatta is locatit on the steid o the Biblical toun o Juttah. A Jewish burial complex datin tae the 2nt century CE wis foond in the toun in 1931. Eusebius (4t-cent.) wrote that Yatta wis "a vera lairge veelage o Jews aichteen miles sooth o Beit Guvrin."
In 1596 it wis recordit as haein a population o 127 Muslim families, an paid taxes on wheat, barley, olives, goats an bee-hives. In 1931 the population wis coontit as 4,034 Muslims. The day, some Palestinian-Arab residents believe they oreeginate frae the Jewish kinrick o Khaybar in the sooth-wastren Arabie Peninsulae an are descendit frae the Jewish tribes o Arabie. Research by Yitzhak Ben Zvi in 1928 also suggested that three out of the six extended families in Yatta belonged to the "Mehamra" group and possibly descended from an Arabian Jewish tribe.
Seiven Palestinians wur killed in Yatta durin the Seicont Intifada in different incidents frae 2002-04.
A Jillayeh dress frae Yatta frae aroond 1910 is pairt o the Museum of International Folk Art (MOIFA) at Museum of New Mexico at Santa Fe.
- ↑ 1.0 1.1 Columbia Encyclopedia: Juttah
- ↑ 2007 PCBS Census Palestinian Central Bureau of Statistics. p.118.
- ↑ MongaBay: Palestine City Populations
- ↑ 4.0 4.1 4.2 Ḥevrah la-haganat ha-ṭevaʻ (1990), Israel - land and nature, Society for the Protection of Nature in Israel, p. 83, http://books.google.com/books?id=9GUbAAAAMAAJ, retrieved 6 June 2011
- ↑ *Hütteroth, Wolf-Dieter; Abdulfattah, Kamal (1977), Historical Geography of Palestine, Transjordan and Southern Syria in the Late 16th Century, Erlanger Geographische Arbeiten, Sonderband 5. Erlangen, Germany: Vorstand der Fränkischen Geographischen Gesellschaft, p. 123
- ↑ Census of Palestine 1931. Population of Villages, Towns and Administrative Areas. Jerusalem, 1932, p. 34.
- ↑ A tragic misunderstanding, The Sunday Times, January 13, 2009.
- ↑ Palestinians killed by Israeli security forces in the Occupied Territories B'Tselem
- ↑ Stillman, 1979, p. 59, 60
- Stillman, Yedida Kalfon (1979), Palestinian costume and jewelry, Albuquerque: University of New Mexico Press, ISBN 0-8263-0490-7
External links