|- Also spelled||Jabalya (offeecial)|
Jabalia an aa Jabalya (Arabic: جباليا) is a Palestinian ceety locatit 4 kilometers (2.5 mi) north o Gaza Ceety. It is unner the jurisdiction o the North Gaza Govrenorate, in the Gaza Strip. Accordin tae the Palestinian Central Bureau of Statistics, Jabalia had a population of 82,877 in mid-year 2006. The Jabalia refugee camp is adjacent tae the ceety tae the North.
Table o contents
A lairge cemetery datin tae the 8t century BC wis foond near Jabalia. The wirkmanship indicates that the Christian community in Gaza wis still vera hintle in existence in the early Islamic era o rule in Palestine, an capable o airtistic achievements. The remains o the pavement spared bi the iconoclasts show depictions o wild gemme, birds an kintra scenes. The late datin o the mosaic pavement proves that the intervention o the iconoclasts, efter 750, is later than previously thought an is associatit wi Abbasid conservatives.
While wirkin on the Salah ad-Din Road, laborers accidentally uncovered a monastery frae the Byzantine period. The steid wis excavatit bi the Palestinian Depairtment o Antiquities. Nou the stunnin Byzantine mosaics o the monastery are covered wi sand tae shield them frae erosion caused bi the direct impact o the winter rain.
Jabalia wis kent for its fertile soil an citrus trees. The Mamluk ruler Alam al-Din Sanjar al-Jawli ruled the aurie in the 14t century an donatit land for the Omeri Mosque that anchors the veelage. Nae structures frae the auncient pairt o the mosque remain, except the portico an minaret. The rest o the mosque is o modren construction. The portico consists o three arcades supportit bi fower stane columns. The arcades hae pointit airches an the portico is covered bi crossin vaults.
Jabalia haes a heicher than average rate o male pseudohermaphrodite births. A Canadian-Palestinian pediatrician an urologist named Jehad Abudaia said that inbreeding is the reason why pseudohermaphrodite births are relatively prevalent. Acause Gaza has a lawer staundart o medical care than mony places in the Wastren warld, pseudohermaphrodite conditions aften go undetectit for years efter the births occur.
Twin touns — Sister ceeties
Jabalia is twinned wi the follaein:
- Projected Mid -Year Population for Gaza Govrenorate bi Locality 2004-2006 Palestinian Central Bureau of Statistics
- Humbert, Jean-Baptiste. The rivers of Paradise in the Byzantine Church near Jabaliyah - Gaza Studium Biblicum Franciscanum - Jerusalem. 16 December 2000.
- Jabalya Mosaic Programme of Assistance to the Palestinian People. p.6. 2004.
- Travel in Gaza MidEastTravelling.
- Conal Urquhart in Tel Aviv. "Palestinians use human shield to halt Israeli air strike on militants' homes | World news", The Guardian, 2006-11-20. Retrieved on 8 Mey 2010..
- "Killing of Israeli Settlers Rattles Leaders, Isabel Kershner, Mark Lander, August 31, 2010, New York Times.
- Watson, Ivan. "Rare gender identity defect hits Gaza families." CNN. December 17, 2009. Retrieved on December 17, 2009.
- Groningen - Partner Cities. © 2008 Gemeente Groningen, Kreupelstraat 1,9712 HW Groningen. Retrieved on 8 Dizember 2008. .