Coat o airms o San Marino
The components o the coat o airms are in detail:
- In the blue shield there are three green muntains wi three silver towers, which are decoratit wi a weather vane wi a siller ostrich feather. The touers seembolize the three citadels o San Marino (La Guaita, La Cesta an La Montale), while the hills represent the three summits o the Monte Titano. See: The Three Touers o San Marino
- The motto "LIBERTAS" (Lat. freedom). It possibly refers tae the takin in of victims o poleetical persecution in the earlier years o San Marino, an tae the amazin maintenance o independence in the midst o mony lairger states. The motto coud an aa hae developed frae the alleged last wirds o the foonder Marinu "Relinquo vos liberos ab utroque homine" (Lat. "I leave you free frae baith men"). 
- An oak an laurel branch, which surroonds the coat o airms are seembols for the stability o the republic an the defense o the liberty.
- A croun, which serves as seembol o sovereignty.
Notes[eedit | eedit soorce]
- This somewhat mysterious phrase is maist likely tae refer, tae the twa "men" frae whose oppressive pouer Saunt Marinus haed decidit tae separate hissel, becomin a hermit on Munt Titano: respectively the Emperor an the Pape. This affirmation o freedom (first an foremaist fiscal franchise) from both the State and the Church, however legendary, has always been the inspiration of the tiny republic. (source: "The Republic of San Marino", William Miller, The American Historical Review, Vol. 6, No. 4 (Jul., 1901), pp. 633-649)
See an aao[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Coats of arms of San Marino.|