Ohsumi in 2015
|Born||9 Februar 1945|
|Alma mater||Varsity o Tokyo|
|Awairds||Nobel Prize in Pheesiology or Medicine (2016)|
|Institutions||Tokyo Institute o Technology|
Yoshinori Ohsumi (大隅 良典 Ōsumi Yoshinori, born February 9, 1945) is a Japanese cell biologist specialisin in autophagy, the process that cells uise tae destroy an recycle cellular components. Ohsumi is a professor at Tokyo Institute o Technology's Institute o Innovative Research. He received the Kyoto Prize for Basic Science in 2012 an the 2016 Nobel Prize in Pheesiology or Medicine, for his discoveries o mechanisms for autophagy.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Yoshinori Ohsumi's Entry at ORCID
- ↑ Biemiller, Lawrence (10 November 2012). "Kyoto Prize Is Awarded to 3 Scholars". The Chronicle of Higher Education Blogs: The Ticker. Retrieved 4 October 2016.
- ↑ "The Nobel Prize in Physiology or Medicine 2016". The Nobel Foundation. 3 October 2016. Retrieved 3 October 2016.
- Wikipaedia airticles wi ORCID identifiers
- Wikipaedia airticles wi RID identifiers
- Cell biologists
- Japanese biologists
- Nobel laureates in Pheesiology or Medicine
- Varsity o Tokyo faculty
- Tokyo Institute o Technology faculty
- 1945 births
- Livin fowk
- Fowk frae Fukuoka (ceety)
- Varsity o Tokyo alumni
- Persons o Cultural Merit
- Members o the European Molecular Biology Organisation
- Japanese Nobel laureates