Tolstoganova in 2010
Victoria Viktorovna Tolstoganova|
24 Mairch 1972
Moscow, Roushie SFSR, USSR
(m. 2011–present; 1 child)
|Childer||2 sons an ane dochter|
Biografie[eedit | eedit soorce]
She graduatit frae GITIS an VGIK an made her debut in "The Day Duty" 1997 short film. Tolstoganova is an actress o the Moscow Art Theatre an aw, whare she played in "We Start a New Life, or the Oginski Polonaise", "The Masquerade", "Khlestakov" an "The Twelfth Night" performances. She played in such stagins as "The Plasticine", "Shopping & Fucking" an "Boris Godunov" an aw.
She wis twice marriet an haes three childer.
Career[eedit | eedit soorce]
In 2003 Tolstoganova played the role o Marina in The Magnetic Storms. In 2004, she wis selectit tae help chose the recipients o Roushie's Triumph Prize winners. In 2007, she played a prostitute in the film May. In 2010, she starred in the Klim Shipenko directit Who am I? playin a provincial journalist.
Selectit filmografie[eedit | eedit soorce]
- My First Teacher, or The Russian Stag-Party (1997)
- The Moon Glades (2002)
- Antikiller (2002)
- The Cobbler (2002)
- The Kamikaze Diary (2002)
- The Ice-Crusted Ground (2003)
- Give Me a Life (2003)
- The Magnetic Storms (2003)
- On The Nameless Height (2003)
- The Angel on Roads (2003)
- The Moscow Saga (2004)
- The Man's Season: The Velvet Revolution (2005)
- Burnt by the Sun 2 (2010)
References[eedit | eedit soorce]
- Birchenough, Tom (31 October 2003). "Back to Perestroika Era in Factory Film". The Moscow Times. (Sanoma via Highbeam Research). Retrieved 11 August 2012.(subscription needit)
- Reich, Rebecca (30 January 2004). "Due Credit". The Moscow Times. (Sanoma via Highbeam Research). Retrieved 11 August 2012.(subscription needit)
- Mourzenko, Leo (4 May 2007). "A crime against art". The St. Petersburg Times. (Sanoma). Retrieved 11 August 2012.
- "'Who am I?' and 'The Unfinished Letter' at CIFF". Daily News Egypt. (via Highbeam Research). 7 December 2007. Retrieved 11 August 2012.(subscription needit)