|Born||20 Juin 1935|
|Deid||19 Februar 2016(aged 80)|
|Associate acts||Poison Girls|
Early life[eedit | eedit soorce]
She wis born o East-European Jewish parents. She spent twa years in Israel in the late 1950s wirkin in a ceramic pottery in Beersheba unner Nehemia Azaz, afore returnin tae the Unitit Kinrick. She haed twa childer, Pete Fender (born Daniel Sansom, 1964) an Gem Stone (born Gemma Sansom, 1967) who wur baith members o the punk baunds Fatal Microbes an Rubella Ballet.
Poison Girls[eedit | eedit soorce]
She is featurt in the documentar film She's a Punk Rocker.
Vi's son annooncit on Facebook on 19 Februar 2015 that she haed dee'd.
References[eedit | eedit soorce]
- Ged Babey (20 February 2016). "Vi Subversa: 20th June 1935 – 19th February 2016: Flesh and blood is what we are". LouderThanWar. Retrieved 20 February 2016.
- Raha, Maria. Cinderella's big score: women of the punk and indie underground. Seal Press, 2005.
- Grant, Brigit (25 July 1986). "Subversive? On the contrary". Jewish Chronicle. p. 15.
-  Archived 20080807174606 at operationphoenixrecords.com Error: unkent archive URL
- Cope, Julian. Album of the Month #96. Head Heritage. 2007.
- Leblanc, Lauraine. Pretty in Punk. Rutgers University Press. 1999.
- "She's A Punk Rocker | Raindance Film Festival 2007". Raindance.co.uk. 7 October 2007. Retrieved 27 September 2011.
- "Facebook". Facebook. Retrieved 20 February 2016.