|Sairch uiser leids|
|This is a Wikipaedia uiser page.
Gin ye finnd this page on onie ither wabsteid nor Wikipaedia, than ye'r keekin at a copie. Mynd that the page micht be oot o date an that the uiser micht hae nae personal affeiliation tae onie steid ither nor Wikipaedia itsel. The firstlin page can be fund at http://sco.wikipedia.org/wiki/Uiser:Scroggie.
Wee Willie Winkie[eedit | eedit soorce]
- Wee Willie Winkie rins throu the toun,
- Up stair an doun stair in his nicht-goun,
- Tirlin at the windae, cryin at the lock,
- Are the bairns in thair bed, for it's nou ten o'clock?
- Hey, Willie Winkie, are ye comin ben?
- The cat's singin grey thrums tae the sleepin hen,
- The dog's spelder'd on the fluir, an disna gie a cheep,
- But here's a waukrife laddie! that winna faa asleep!"
- Onything but sleep, you rogue! glow'ring like the muin,
- Rattlin in an airn jug wi an airn spuin,
- Rummlin, tummling roond aboot, crawin like a cock,
- Skirlin like a kenna-what, wauk'nin sleepin fock.
- "Hey, Willie Winkie - the bairn's in a creel!
- Wamblin aff a bodie's knee like a very eel,
- Ruggin at the cat's lug, an ravelin aa her thrums-
- Hey, Willie Winkie - see, thare he comes!"
- Wearied is the mither that haes a stoorie bairn,
- A wee stumple stoussie, that canna rin his lane,
- That haes a battle aye wi sleep afore he'll close an ee-
- But a kiss frae aff his rosy lips gies strenth anew tae me.
International Traivels[eedit | eedit soorce]
|Days tae Months:|
|Idea an layoot stolen fae en:User:M0RHI wha borraed it fae en:User:Coolcat|