|Privately held company|
|Heidquarters||San Francisco, United States|
|Worldwide, 528 cities|
|Travis Kalanick (CEO)|
Thuan Pham (CTO)
Ryan Graves (COO)
|Services||Taxicab, Vehicle for hire, meal delivery, parcel delivery|
|−US$3.0 billion (2016)|
Nummer o employees
Uber - Technologies Inc. is an online transportation network company heidquartert in San Francisco, Californie, wi operations in 528 cities worldwide. It develops, mercats an operates the Uber software application, which allaes consumers tae request caur transportation or fuid delivery via the Uber mobile app or the Uber mobile wabsteid. It an aa allaes drivers tae earn income frae delivering fuid or transportin passengers. Uber drivers uise thair ain personal caurs, awtho drivers can rent a caur tae drive wi Uber.
References[eedit | eedit soorce]
- Uber: Uber Cities Across the Globe
- Kolodny, Lora (December 21, 2016). "Uber losses expected to hit $3 billion in 2016 despite revenue growth". TechCrunch. Retrieved February 20, 2017.
- Loizos, Connie (April 29, 2016). "Handcuffed to Uber". TechCrunch. Retrieved May 8, 2016.
- Rusli, Evelyn (June 6, 2014). "Uber Dispatches trips". Wall Street Journal. Retrieved November 7, 2014.
- Goode, Lauren (June 17, 2011). "Worth It? An App to Get a Cab". Wall Street Journal.
- Bensinger, Greg (February 9, 2017). "Uber Taps Zipcar to Put More Drivers on the Road". Wall Street Journal.