Tymoshenko (Ukrainian: Тимошенко) or Timoshenko (Roushie: Тимошенко) is a surname o Ukrainian oreegin. It derives frae the Christian name Timothy, an its Ukrainian derivatives, Tymofiy or Tymish. The surname, Tymoshenko, wis creatit bi addin the Ukrainian patronymic suffix, -enko, meanin someone of Tymish, uisually the son o Tymish.
Famous Tymoshenkos or Timoshenkos[eedit | eedit soorce]
- Stephen Timoshenko (1878–1972), Ukrainian ingineer (born in the Roushie Empire), faither of modern engineering mechanics
- Semyon Timoshenko (1895–1970), Mairshal o the Soviet Union, senior Red Airmy officer at the time o the German invasion o 1941
- Yulia Tymoshenko (born 1960), umwhile Prime Meenister o Ukraine
- Olexandra Tymoshenko (born 1972), umwhile Soviet individual Rhythmic Gymnast (a element in rhythmic gymnastics is namit efter her)
- Daria Timoshenko (born 1980), an Azerbaijani figur skeitcher, a winner o the 1999 World Junior championships
- Yevgeniy Timoshenko (born 1988), an American poker player
See an aw[eedit | eedit soorce]
- Eastren Slavic namin customs
- Murther o Russel Timoshenko, incident in which a 23 year-auld NYPD officer wis shot an killed durin a traffec stop.
- Timoshenko Medal, awairdit for contributions in appleed mechanics.
- Timoleón Jiménez (elknamit Timochenko), Colombie FARC commander.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
(in Roushie) The origin of names and surnames
|This page or section lists people with the surname Tymoshenko. If an internal link intending to refer to a specific person led you to this page, you may wish to change that link by adding the person's given name(s) to the link.|