Template:On this day/17 October
Jump to navigation Jump to search
- 1346 – Battle o Neville's Cross: Keeng David II o Scotland (picturt) is capturt bi the Inglis near Durham, an impreesoned in the Touer o Lunnon for eleiven years.
- 1610 – French keeng Louis XIII is crouned in Reims Cathedral.
- 1931 – Al Capone is convictit o income tax evasion.
- 1956 – The first commercial nuclear pouer station is offeecially appent bi Queen Elizabeth II in Sellafield, in Cumbrie, Ingland.
- 2003 – The pinnacle is fittit on the ruif o Taipei 101, a 101-fluir skyscraper in Taipei, allouin it tae surpass the Petronas Twin Touers in Kuala Lumpur bi 56 metre (184 ft) an acome the warld's tawest heichrise.