Template:On this day/14 October
- 1066 – The Norman conquest o Ingland begins wi the Battle o Hastings (Harold Godwinson's daith illustratit).
- 1586 – Mary, Queen o Scots, gaes on trial for conspiracy against Queen Elizabeth I o Ingland.
- 1912 – Umwhile preses Theodore Roosevelt is shot an mildly woundit bi John Flammang Schrank. Wi the fresh wound in his chest, an the bullet still within it, Roosevelt deleevers his scheduled speech.
- 1926 – The childer's beuk Winnie-the-Pooh, bi A. A. Milne, is first published.
- 1944 – Warld War II: Airtit tae a plot tae assassinate Adolf Hitler, Field Marshal Erwin Rommel is forced tae commit suicide.
Dwight D. Eisenhower (b. 1890) · Hannah Arendt (b. 1906) · Roger Moore (b. 1927)